Gå till innehåll

HeyJohan partisk i turneringar?


inteillaalls

Recommended Posts

Troligt att han skulle fuska, eller åtminstone göra något som riskerar hans förtroende, i de små pf-turneringarna. Patetiskt att ens tänka tanken. Har du åkt på en bad beat, eller?

Ha ha inga bad beats här inte. Var bara intresserad av att höra vad de har för policy här. Man skulle ju kunna se det som en principsak. Men jag anar väl att t ex HejJohan inte har tillgång till spelardatabasen utan skickar vidare sådana frågor till nån "second-line-support" och att han är vår vän.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Troligt att han skulle fuska, eller åtminstone göra något som riskerar hans förtroende, i de små pf-turneringarna. Patetiskt att ens tänka tanken. Har du åkt på en bad beat, eller?

Ha ha inga bad beats här inte. Var bara intresserad av att höra vad de har för policy här. Man skulle ju kunna se det som en principsak. Men jag anar väl att t ex HejJohan inte har tillgång till spelardatabasen utan skickar vidare sådana frågor till nån "second-line-support" och att han är vår vän.

 

Jag tror överhuvudtaget inte att B2B har en spelardatabas där dom trackar spelares VP$IP, preflop raise osv osv (för det är väl det du menar). Varför ska dom ha det? Det enda dom är intresserade av är hur mycket rake du genererar, inte hur du spelar när du genererar den.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Jag tror överhuvudtaget inte att B2B har en spelardatabas där dom trackar spelares VP$IP, preflop raise osv osv (för det är väl det du menar). Varför ska dom ha det? Det enda dom är intresserade av är hur mycket rake du genererar, inte hur du spelar när du genererar den.

 

Alla händer sparas ju i databasen så det är klart att man kan få fram den informationen, men det är ju ganska löjligt att tro att de skulle utnyttja den som trådskaparen tror.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då ska vi se...

 

1. Jag kommer inte på något sätt åt andra spelares statistik. OM det sparas någonstans så är det hos B2B.

 

2. Jag eller någon annan här på kontoret kan inte på något sätt få fram statistik om någon inom B2B som gör att vi har en fördel när/om vi spelar.

 

3. Den som tvivlar kan komma över hit och få se min statistik över vinster/förluster inom B2B det senaste året :) Om vi på något sätt kunde få fram något som gav oss någon fördel så skulle min mängd deposits vara radikalt färre.

 

(4. MEN jag har faktiskt vunnit en månadsfinal, så helt kass är jag inte)

(5. Eller jo, det är jag...)

 

Mvh Johan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det var inte så att jag faktiskt trodde att HeyJohan skulle ha nån fördel när han lirar på siten han jobbar för. Ville bara röra om lite i grytan och påvisa möjligheten.

 

Det är klart att alla spelar-data sparas i en feting-databas i B2B's källare, det är ju så de kan kolla om en spelare colludat, chipdumpat, har flera konton eller förtjänar pengarna tillbaka efter en krasch eller så.

 

Keep on the good work Johan, det är trevligt med en personlig bankman, jag menar pokerman.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
Det är klart att alla spelar-data sparas i en feting-databas i B2B's källare, det är ju så de kan kolla om en spelare colludat, chipdumpat, har flera konton eller förtjänar pengarna tillbaka efter en krasch eller så.

Klart att data sparas, men inte klart att de sparas i ett format jämförbart med PT:s data. Det man som site är intresserad av är inte VP$IP o.dy. utan helt andra saker.

 

De sparar data som kan användas för att avslöja fusk, inte data som kan användas för att spela mot användarna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...