Gå till innehåll

mariani säljer andelar i ONPC för 520d styck...


mariani

Recommended Posts

  • Svars 226
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Du påminner tyvärr rätt mycket om mig. Gick du en bra gymnasiumlinje och är hyffsat klipsk? Isf satsa på studierna och skit i pokern, med sånt MM är det döfött o spela poker. Jag hade "tur" och lyckades pluss drygt 400k som jag har stoppat undan nu i säkert förvar och kommer ta av dem ist för studielån när jag börjar plugga i höst.

 

Om du inte är så bra i skolan så börja grinda 1/2 eller 2/4 NL eller nått lr gå gul och bli ett soc-fall, gl!

Jodå gick natur med ganska bra betyg! Så har inte tänkt o gå gul o bli ett socialfall, om du satsar på det vet inte jag men jag har inte tänkt det iaf!

Jag kör inte alltid såhär asso :P

Idag grindade jag med högsta limit NL600 +3800 dollar

 

PS Körde max 3,5h också

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lirade lite i förmiddas men riggen var inte på min sida, några sjuka bad-beats men 500+ iaf

 

Kom hem kl 1:30 (natten) o började grinda tills nu o nu gick det bättre 3300+ på 3-6.

 

Har inte orkat kolla på pt än men ska göra detta så återkommer med hh:s.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Halloj har fortfarande inte fått fart på PT...

Någon som vet hur jag ska göra för att få igång det till eurobet? det har funkat förut men nu funkar det inte längre...

Juli slutade med ca: $16k plus...

Augusti svänger som en jojo...

1 +4,8k

2 -7k

3-1k

4-1k

5-0,7k

6+4k

7+3k

8-6k

 

Måste få bort de riktiga förlustdagarna så ska nog resultatet kunna bli lite bättre... har tänkt att i fortsättningen försöka sluta om jag kommer mer än 2k back... ;)

Men ni får gärna skriva om ni har något tips om pt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Texas Hold'em $6-$6 NL (Real Money), Table Pyuthan, 6 Aug 2006 8:53 AM ET

 

 

Seat 1: BigHouse99 ($655 in chips)

Seat 2: xxx ($504 in chips)

Seat 3: houdini-71 ($282.50 in chips)

Seat 4: tubby zz ($525 in chips)

Seat 5: razorj ($563 in chips)

Seat 6: Eastcoast19 ($292 in chips)

Seat 7: Cyric29 ($304 in chips)

Seat 8: luckyriver84 ($51 in chips)

Seat 9: tprlaw1 ($318 in chips)

Seat 10: gentleman76 ($94 in chips)

 

 

 

ANTES/BLINDS

razorj posts blind ($3), Eastcoast19 posts blind ($6).

 

xxx was dealt [AC,AD]

 

PRE-FLOP

Cyric29 folds, luckyriver84 folds, tprlaw1 folds, gentleman76 folds, BigHouse99 folds, xxx bets $24, houdini-71 folds, tubby zz folds, razorj calls $21, Eastcoast19 folds.

 

FLOP [board cards 9D,7H,7D ]

razorj checks, xxx bets $45, razorj bets $90, xxx calls $45.

 

TURN [board cards 9D,7H,7D,JD ]

razorj bets $200, xxx

 

Har väldigt svårt att sätta honom på en hand i detta läget borde väl antagligen slagit om på floppen eller? och isåfall hur mycket?

Som jag spelade den är väl fold det enda...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Texas Hold'em $6-$6 NL (Real Money), #812,592,970

Table Pyuthan, 6 Aug 2006 8:53 AM ET

 

 

Seat 1: BigHouse99 ($655 in chips)

Seat 2: xxx ($504 in chips)

Seat 3: houdini-71 ($282.50 in chips)

Seat 4: tubby zz ($525 in chips)

Seat 5: razorj ($563 in chips)

Seat 6: Eastcoast19 ($292 in chips)

Seat 7: Cyric29 ($304 in chips)

Seat 8: luckyriver84 ($51 in chips)

Seat 9: tprlaw1 ($318 in chips)

Seat 10: gentleman76 ($94 in chips)

 

 

 

ANTES/BLINDS

razorj posts blind ($3), Eastcoast19 posts blind ($6).

 

xxx was dealt [AC,AD]

 

PRE-FLOP

Cyric29 folds, luckyriver84 folds, tprlaw1 folds, gentleman76 folds, BigHouse99 folds, xxx bets $24, houdini-71 folds, tubby zz folds, razorj calls $21, Eastcoast19 folds.

 

FLOP [board cards 9D,7H,7D ]

razorj checks, xxx bets $45, razorj bets $90, xxx calls $45.

 

TURN [board cards 9D,7H,7D,JD ]

razorj bets $200, xxx

 

Har väldigt svårt att sätta honom på en hand i detta läget borde väl antagligen slagit om på floppen eller? och isåfall hur mycket?

Som jag spelade den är väl fold det enda...

 

Tror du gör bäst i att lägga den. Vet inte om ett omslag på floppen hade gjort saken lättare. Trycker han tillbaka blir det svårare att lägga med tanke på pottodsen och synar han bara ditt omslag vet du fortfarande inte var du står på turn.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Otroligt få på den nivån som miniraisar med trissen där. Jag förordar nog ändå ett omslag till på flop.

Ja, ett flushdrag tycker jag nog nästan ligger närmast till hands, men o andra sidan om jag re-raisar flop så blir det nästan svårt att lägga sen om hanskulle pusha vilket han ju även skulle kunna göra med ett flushdrag...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

hehe, hade tänkt skriva en del här men får ju inte det där PT att funka!!

Nån som vet hur jag ska göra för att få det att funka för eurobet (ongame), har inte funkat sedan de ändrade sin egen statisk i programmer om det nu kan ha något med det att göra?

 

Augusti slutade med ett marginellt minus på kanske en 6k men då var jag i Bulgarien också samt blev sjuk när jag kom hem :/

September dunderstartade med 10k+ på 2 dar sen lyckaes jag som alltid torska 5k dan efter men sedan gick det lite upp igen några dagar innan nästa dag kom då jag skottade 25-50 med fullt inköp(när jag inte ens tänkt spela bara ta några fiskars pengar där men sen var det en person där som tilta sönder mig genom att köpa in för mindre än han gått ut med som ju eg inte ska gå... :/) och då torskade jag dryga 8k men har grindat ihop det nu så är iaf 14k+ i september även om det kunde vart mer :/

 

Men har kommit på en bra grej det sista här nu :) att jag cashar ut när jag kmr upp en bit så jag bara har kvar 2-3k på kontot och börjar då lira 3-6 ett tag tills vunnit lite och går då upp på 5-10 (PS om jag ej vunnit lite på ett tag nån timme eller så så går jag ändå upp för grinda är inte min starka sida :P) sen fortsätter jag uppåt till 10-20 men försöker stanna där, grindar sedan 10-20 ett tag för att sedan casha ut igen... på så vis undviker jag att torska massor på en dag om jag inte har så mycket på kontot :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hehe, hade tänkt skriva en del här men får ju inte det där PT att funka!!

Nån som vet hur jag ska göra för att få det att funka för eurobet (ongame), har inte funkat sedan de ändrade sin egen statisk i programmer om det nu kan ha något med det att göra?

 

Augusti slutade med ett marginellt minus på kanske en 6k men då var jag i Bulgarien också samt blev sjuk när jag kom hem :/

September dunderstartade med 10k+ på 2 dar sen lyckaes jag som alltid torska 5k dan efter men sedan gick det lite upp igen några dagar innan nästa dag kom då jag skottade 25-50 med fullt inköp(när jag inte ens tänkt spela bara ta några fiskars pengar där men sen var det en person där som tilta sönder mig genom att köpa in för mindre än han gått ut med som ju eg inte ska gå... :/) och då torskade jag dryga 8k men har grindat ihop det nu så är iaf 14k+ i september även om det kunde vart mer :/

 

Men har kommit på en bra grej det sista här nu :) att jag cashar ut när jag kmr upp en bit så jag bara har kvar 2-3k på kontot och börjar då lira 3-6 ett tag tills vunnit lite och går då upp på 5-10 (PS om jag ej vunnit lite på ett tag nån timme eller så så går jag ändå upp för grinda är inte min starka sida :P) sen fortsätter jag uppåt till 10-20 men försöker stanna där, grindar sedan 10-20 ett tag för att sedan casha ut igen... på så vis undviker jag att torska massor på en dag om jag inte har så mycket på kontot :)

 

 

Hehe du verkar va helt vild :D inga dåliga skott du tar ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gahhh

Nästan gul nu, lämna kvar ca 2,5k på kontot sen ser jag en 500d sng med 7 spelare reggade kan man ju inte missa...

Sen halvriggat spel hela tiden på cg 3-6 o superriggen när jag åkte ur sngen. 5 kvar en höjer jag pushar a10 o han hittar synen med a4 kk3 5 2 bra spelat!!!!

Men har 190d kvar nu så får bli o grinda 3-6 imorn :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gahhh

Nästan gul nu, lämna kvar ca 2,5k på kontot sen ser jag en 500d sng med 7 spelare reggade kan man ju inte missa...

Sen halvriggat spel hela tiden på cg 3-6 o superriggen när jag åkte ur sngen. 5 kvar en höjer jag pushar a10 o han hittar synen med a4 kk3 5 2 bra spelat!!!!

Men har 190d kvar nu så får bli o grinda 3-6 imorn :P

 

Du hadde ju 14k$ igår :shock: har du bränt rubbet i natt el?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...