Gå till innehåll

Hjälp en nybörjare


Vete

Recommended Posts

Måste fixa Neteller för att få ut mina vinster från Full Tilt. Har två frågor:

 

1. Jag satte in mina pengar med VISA och måste nu ta ut dem med Neteller. Är det ett problem?

 

2. För att få ut pengarna från Neteller, kan jag föra över dem till tex 24hPoker och sedan föra över dem till mitt bankkonto? Valutan i Neteller blir USD men på 24hPoker är det Euro, är det ett problem?

 

Tacksam för svar!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1. Av säkerhetsskäl och förebyggande mot bedrägerier så har de flesta sajter en regel där man måste ta ut minst den summa som man satte in med samma insättningsmetod. Innebär alltså att du inte kan casha ut allt till NETeller förrens du har cashat ut den summa du satte in via VISA. Är dock inte säker på om detta gäller för alla sajter, men åtmindstonde de som jag har spelat på.

 

2. Det är väl samma svar som vid föregående fråga? Om du har satt in pengar från NETeller till ex 24hPoker så måste du fortfarande ta ut den summa som du satte in från NETeller. Om du har $ på NETeller så är det inga problem att föra över till en €-sajt, dock så får du betala valutakursen för att växla in.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...