Gå till innehåll

Vilken pokertidning föredrar du?


Axlsson

FirstPoker eller PokerMagazine?  

185 medlemmar har röstat

  1. 1. FirstPoker eller PokerMagazine?



Recommended Posts

jag röstade på firstpoker MEN... jag har inte läst den andra tidningen någonsin.

tycker firstpoker var skapligt bra, köpte faktiskt ett nummer nyligen, läser den mest för att läsa om poker överlag, kunde likagärna köpt en tidning som var ett år gammal om man säger så.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo cardplayer finns att köpa i sverige.. antar att du bor på en liten ort =) ... Landet? .. Hos mig finns den europeiska varianten på pressbyrån och seveneleven.. och den amerikanska finns på välsorterade tidningsbutiker. .

 

Själv tycker jag Bluff magazine är bra.. ( finns med att köpa i STORA städer runt om i Sverige)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo cardplayer finns att köpa i sverige.. antar att du bor på en liten ort =) ... Landet? .. Hos mig finns den europeiska varianten på pressbyrån och seveneleven.. och den amerikanska finns på välsorterade tidningsbutiker. .

 

Själv tycker jag Bluff magazine är bra.. ( finns med att köpa i STORA städer runt om i Sverige)

Finns inte i Malmö, Lund, Helsingborg.

All In Magazine finns däremot, min favorit.

Cardplayer Europe är helbrittisk och svenskhatande (Padraig Parkinson). Borde skriva och klaga hos Barry Schulman.

 

Var snäll och ange exakt vilken butik som har Cardplayer Magazine.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo cardplayer finns att köpa i sverige.. antar att du bor på en liten ort =) ... Landet? .. Hos mig finns den europeiska varianten på pressbyrån och seveneleven.. och den amerikanska finns på välsorterade tidningsbutiker. .

 

Själv tycker jag Bluff magazine är bra.. ( finns med att köpa i STORA städer runt om i Sverige)

Finns inte i Malmö, Lund, Helsingborg.

All In Magazine finns däremot, min favorit.

Cardplayer Europe är helbrittisk och svenskhatande (Padraig Parkinson). Borde skriva och klaga hos Barry Schulman.

 

Var snäll och ange exakt vilken butik som har Cardplayer Magazine.

 

Jodå,Cardplayer tidningen finns på Pressbyrån på Malmö C,pendlar mellan Malmö & Lund så har sett den ett par ggr när man står där inne & bläddrar bland tidningarna :spade:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jodå,Cardplayer tidningen finns på Pressbyrån på Malmö C,pendlar mellan Malmö & Lund så har sett den ett par ggr när man står där inne & bläddrar bland tidningarna :spade:

Då har de börjat med det nyligen. Jag har tjatat på Pressbyrån i flera år om den.

Jag råkade träffa en representant för Pressbyrån på Knutpunkten i Helsingborg för några månader sedan och han lovade att fixa den. Det är alltså mig ni ska tacka.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Måste säga att Firstpoker var det största skämt jag nånsin läst. Snacka ett gäng som bara försöker göra sig en hacka på pokertrenden och inte har minsta känsla för spelet.

 

Poker Magazine är rätt skön, men läser numera bara Cardplayer och Bluff Magazine.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...