Gå till innehåll

Allt om pokersajternas t-shirts!


Recommended Posts

Äntligen har diskussionen om pokersajternas T-shirts tagit fart, detta ack så utomordentligt viktiga spörsmål får nu en egen tråd.

 

Man kan ju bli fan så frusterad över att storleken inte överenstämmer med sin kroppshydda, att sömmarna drar sig, att färgen inte håller färgen, att dom inte pallar mer än två tvättar per år (vilket av en händelse brukar inträffa i samband med jul och midsommar).

 

Jag menar, ska inte vi signuppare kunna kräva lite mer svettåligt, mjällavstötande och fläckavisande material?

 

Jorå!

 

I min garderob finns följande:

 

Bestpoker: 1 st vit med tryck i gult och svart, i Gnagetinspirerande loserbomull som, om jag inte minns fel, ballade ur redan efter tre tvättar. Kragen blev plötsligt så stor att den hasar ner på mina buteljformade axlar och placerar sig som en smokinggördel runt bilringarna med den enda fördelen att man då kan hålla snusdosan på plats. En fickplunta kan då med fördel placeras bredvid densamma. OBS! Det är den enda fördelen med den T-shirten.

Betyg: :evil:

 

Multipoker: 2 st svart och underbart läcker med tryck i vitt och gult, återigen Gnagetinspirerat men med en helt annan kvallitutta. Man känner sig som en vinnare liksom, trots att sajten är avpolleterad med hjälp av ett antal miljoner dolores. Enda nackdelen är att eftersom den bara tvättas två gånger per år blir mjällansamlingen så pass besvärande redan efter 3 veckor att en speciell mjällborste inhandlats på Hemköp för 14.95 SEK. Klart prisvärd investering! Det är tur att jag har två av den.

Betyg: :D

 

PokerStars: 1 st röd med chicalicca vita revärer och halsdetaljer. För övrigt den enda tröjan med brodyr, känns lite exlusivare än screentrycket, gubevars. Lite mer My dream liksom. Fortfarande oanvänd i plastpåse så I have to come back on that one. I kombination med den vita oerhört kramvänliga stressbollsaccessoaren (levererad i det så omtyckta och vitt spridda samt numer restnoterade Goodie-paketet från QoS egen hylla, illvilliga rykten säger dock att han behöll de flesta bollarna för eget bruk) kommer antagligen sommaren få se mig på playan åtminstone ett par dagar. Fast tröjan tänker jag då fan inte ta av mig.

Betyg: ;) trots att den inte är använd.

 

Jaja, nu får man väl satsa på en Eurobettröja nästa gång...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...