Gå till innehåll

Nya bonuserbjudanden från Partypoker


TheEddster

Recommended Posts

Dear XXXX,

 

May Day! May Day! We’ve got a great welcome back bonus for you!

Now's the perfect time to return to PartyPoker.com - we've made tons of improvements to the site, and there are even more mega prizes up for grabs.

 

To say ‘thanks’ and welcome back, we’re giving you a special gift of 30 USD. Better still, it’s ready and waiting in your account right now*!

 

Fick 30 gratis balubisar för att sitta framför skärmen ett par timmar - ingen fet bonus men 30 dollars e ju fint bara sådär - särskilt om man e en liten fisk i det stora hajakvariet!

 

Någon annan som fått också?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dear XXXX,

 

May Day! May Day! We’ve got a great welcome back bonus for you!

Now's the perfect time to return to PartyPoker.com - we've made tons of improvements to the site, and there are even more mega prizes up for grabs.

 

To say ‘thanks’ and welcome back, we’re giving you a special gift of 30 USD. Better still, it’s ready and waiting in your account right now*!

 

Fick 30 gratis balubisar för att sitta framför skärmen ett par timmar - ingen fet bonus men 30 dollars e ju fint bara sådär - särskilt om man e en liten fisk i det stora hajakvariet!

 

Någon annan som fått också?

 

inactive account-bonus?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den här nämns på andra forum också och den tycks skifta mellan 20 och 75 vad jag sett.

 

Jag fick $35. Det var rätt lägligt för jag hade tänkt sätta in ett par hundra där och spela SnGs. Nu spelade jag lite såna för pengarna, men så insåg jag att de 350 händerna som krävdes skulle jag ju kunna spela på ett O/8 bord samtidigt. Så jag gjorde så igår någon timme innan jag stack till kneget och idag är min bonus clearad... :shock:

 

Ja jag är ju glad för det borde ju ta runt 7-8 bordtimmar att cleara $35 och det var inte något jag direkt tyckte skulle bli skoj, faktum var att jag tänkte skippa bonuspengarna och bara försöka få ihop så mycket som möjligt med hjälp av dem. Så det tycks mig som om man får dem om man bara liksom gör ett snyggt försök att spela händerna. :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mycket trevligt initiativ från PP. Fick 50$.

 

Ett tips till er som får den är att casha ut det ni eventuellt vinner(måste överstiga 50) under tiden "restricted"-delen är under avbetande.

 

Fördelen med detta är att ni då hela tiden spelar med restricted-delen av pengarna inte med de pengar ni vunnit. Detta kan vara bra om ni av nån anledning inte hinner fixa restricted delen och skulle gå back på slutet.

 

Exempel: Ni får 50$, spelar upp det till 150$ men har spelat bara hälften av händerna som behövs. Casha då ut 100$ och spela för resterande 50. Om ni då skulle förlora 20$ så är det av de pengar som ni fått av PP inte av de 100 ni vunnit.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har fått 2X$20 bonusar. skulle fixa bonusen och hade lite tur på 0.5/1 borden. kunde ta ut $55. ha bonuspengarna kvar. sen spelade jag bort allt utom $7 med några kompisar och lyckades spela upp dessa $7 till $65 i sng's : lyckosamt men fortfarande trevligt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäller detta för alla spelare lr bara de som haft pengar inne på sajten å nu inte har några där längre?

 

Jag som har´ganska mkt pengar där å lirar cash varje dag får inte bonus lr?

De har haft reloadbonusar för er. Kolla igenom detta forum så finns det ett par trådar ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

fick 50 k;pte in mig i en turnering o slaska vidare t nasta sajt
tack för informationen... Får man fråga hur du åkte ut ur turneringen? Inga intressanta badbeathistorier? Vilken turnering var det förresten kostade den verkligen 50 dollar prick!?

inget speciellt alls, korde pa som vanligt bara :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag fick också $30 för nån vecka sen.. den blev clearad långt innan jag hade spelat det som igentligen krävdes så det verkar som att det ända som behövdes var att visa den goda viljan..

Nu ska jag bara försöka att behålla vinsten istället för att som vanligt lyckas spela bort skiten igen :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hm.. jag hade inte loggat in på mitt Partypoker-konto på ett bra tag. Hade 5 st $20. Går dessa att stacka så de reakade händer man måste spela gäller för alla? Eller Blir det 5 * 200 händer? Är det alltså bäst att försöka plocka dom en i taget eller är det lika bra att aktivera alla på en gång?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kontospecifik tror jag...

 

Get 15 % up to $100.00 Extra.

Use bonus code MAY06RELOAD15 when making a deposit. Release Restricted Bonus Raked Hands = 10 times the bonus amount in 7 days from the date of bonus award 17-May-06 23:59 ET

Valid on games:Poker

Minimum Deposit Amount:$50.00

 

Hur mycket ska man sätta in då? 667$?? Ojämnt och bra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kontospecifik tror jag...

 

Get 15 % up to $100.00 Extra.

Use bonus code MAY06RELOAD15 when making a deposit. Release Restricted Bonus Raked Hands = 10 times the bonus amount in 7 days from the date of bonus award 17-May-06 23:59 ET

Valid on games:Poker

Minimum Deposit Amount:$50.00

Jag fick 20% i övrigt samma. Förr kunde det gå att köra flera pga nån bug i systemet. Någon som vet om det fortfarande kan gå?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vafaaan. JAg fick bara max 75 dollar (MAY06RELOAD75)

Förstår inte varför jag alltid får en sämre bonus än den man kan läsa om här

 

eftersom dom bonusarna som det står skrivet om ovan heter typ

MAY06RELOAD20 osv så borde det betyda att du fick 75% om du fick MAY06RELOAD75???

 

jag fick 20% upp till 100. konstigt nog då jag nästan enbart spelar SnG på partypoker nu. får ca 100 PP om dagen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

du kan ta ut pengarna när du vill. samma dag och större belopp än du satte in.

 

bonusen får du efter dina 10x.

 

vissa reloadbonusar tidigare har krävt att man inte har tagit ut pengar veckan innan eller dylikt. därför kan det vara taktiskt att inte göra för många små uttag och att man gör dem i samband med att någon bonus har kommit innan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...