Gå till innehåll

Poker i Umeå?


Mr_Hansen

Recommended Posts

  • 1 month later...
  • Svars 73
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...

Vi är ett gäng som brukar styra livepoker på Teg här i Umeå. Dock bara 0.5/1kr, men om intresset finns så är det bara att höra av sig till Gabrielsson.Rasmus@gmail.com

 

Spelar NL200 på SvS, så om flera vill spela den nivån så går det att ordna.

 

Är en tämligen passionerad pokerspelare som får in +100h/månad. Jag har det senaste halvåret med blandade resultat försökt sprida pokern inom umgängeskretsen men känner nu att det är dags att försöka vidga pokerumgänget. Så om intresset för spel finns är jag up for play, i princip vilken dag som helst.

 

Har förövrigt vunnit en plats till PokerSM den 13 november så om det finns fler deltagande som skulle känna för att dra ihop ett lan under Main Event på SvS så är det också intressant för min del.

 

MVH // Rasmus

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 years later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 11 months later...
  • 3 months later...
  • 3 months later...
  • 1 month later...
Spelar också gärna och dricker lite alkohol ;)

 

synar att de kommer drickas lite alkohol, du kommer dit, dunkar ner pokalen och visar vem som är bordskapten både på pokerfronten och alkoholfronten. Inga konstigheter och allt som vanligt dvs. Pokalen har för övrigt en ratio av 1:1 till giftspenen, det var genomtänkt. Mvh,

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 6 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...