Gå till innehåll

VIP-shopen


Mr_Hansen

Recommended Posts

  • Svars 275
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

För en månad sen beställde jag en 360 elite, och idag kom paketet!

 

Stor glädje :-D , tills jag hade fått upp ett hål i den svarta plasten runt paketet och såg en bit vit kartong... elitens kartong trodde jag var svart...

 

Mycket riktigt så var det inte en elite jag hade fått utan en vanlig standard 360 :evil:

 

Nån annan som fått fel produkt därifrån? Och i så fall, hur löste det sig?

 

ps. Jag har självklart redan mailat shop-supporten, men tänkte att man kanske kan få något svar härifrån också. ds.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej myrslok,

 

Precis som du säger så är det shop-supporten som hanterar den här typen av missöden bäst och du har förhoppningsvis redan fått svar från dem.

 

Generellt sett bör man givetvis få en 360 Elite om det är det man har beställt.

 

Hör gärna av dig till mig eller PokerStars_Martin via PM om du vill att vi och kollar upp vad som hänt.

 

Hälsningar,

 

Karl

PokeStars Support

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej myrslok,

 

Precis som du säger så är det shop-supporten som hanterar den här typen av missöden bäst och du har förhoppningsvis redan fått svar från dem.

 

Generellt sett bör man givetvis få en 360 Elite om det är det man har beställt.

 

Hör gärna av dig till mig eller PokerStars_Martin via PM om du vill att vi och kollar upp vad som hänt.

 

Hälsningar,

 

Karl

PokeStars Support

 

 

Hej Karl,

Fick bla a det här till svar "Pixmania is experiencing extreme delays with the Elite models." och jag erbjöds även att antingen behålla den premium jag hade fått och få tillbaka 6250 FPPs eller få returdokument skickade.

 

Har inte fått något svar på min nya fråga om hur länge jag skulle behöva vänta på en elite.

Jag föreslog även att jag skulle kunna gå och köpa en elite här och få tillbaka pengarna av pokerstars, precis som jag vet att en del har fått göra med vissa andra grejer.

 

Vet du om Pixmania skickade en annan modell på eget bevåg eller var det sanktionerat av Pokerstars? Oavsett vilket så luktar det lite fult om det hela, som om den skyldiga parten skickar en sämre vara och hoppas på att kunden inte ska bry sig om det. För om det hade gått helt ärligt till så hade jag fått ett meddelande med samma erbjudande INNAN paketet skickades till mig.

 

Nu väntar jag på svar och det har gått 18 timmar sen jag skickade mitt svar så om du har möjlighet att kontakta dom också skulle det uppskattas mycket :)

 

mvh

Myrslok

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Jag låter det vara osagt vem som är skyldig till denna miss, men så här skall det givetvis inte gå till. Precis som du säger borde du ha blivit kontaktad i samband med att du fick varan eller helst före den levererades.

 

Jag skall se var vi har ditt svar och försöka hjälpa till, se PM som jag skickar inom kort.

 

Mvh,

 

Karl

PokerStars Support

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej igen,

 

Då har jag kollat upp hur det ligger till.

 

Tyvärr är det så att fraktkostnaden för pokerbord blir väldigt hög, oftast lika stor eller större än själva kostnaden för bordet. Vilket innebär att värdet på den här varan blir oförmånligt för den som skulle vilja beställa det i Europa. Därför har vi valt att inte erbjuda pokerbord i Europa.

 

Vi kommer dock inom snart lägga till nya PokerStars-bordsfiltar i shoppen.

 

Man kan också som VIP-spelare höra av sig till VIP Cluben så kan det gå att lösa ett inköp av bord lokalt/individuellt.

 

Hälsningar,

 

Karl

PokerStars Support

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sony har tyvärr inte släppt 80GB-versionen till Europa än. Om/när detta sker vet vi inte. Prisskillnaden mellan US/CA och EU beror på skatt/frakt som inte påverkar Wii/Xbox.

 

Den som man kan beställa i PokerStars-shopen är: SONY PlayStation3 - Starter Pack med Resistance: Fall of Man, Ridge Racer och en extra Sixaxis Controller.

 

 

Fick hem mitt PS3 idag det som ingick var

 

En handkontroll

4st spel

- Motorstorm

- SEGA Rally

- Heavenly Sword

- Conan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick hem mitt PS3 idag det som ingick var

 

En handkontroll

4st spel

- Motorstorm

- SEGA Rally

- Heavenly Sword

- Conan

 

PokerStars kan byta leverantör beroende på villkor och hur stor efterfrågan det är på produkterna, vilket har hänt i det här fallet. Tyvärr nådde den informationen inte hela vägen hit vilket vi ber om ursäkt för.

 

Om ni ska köpa en konsol och vill veta vad som ingår så rekommenderar jag att ni skickar ett mail till vipclub@pokerstars.com när ni gör köpet.

 

EDIT: För närvarande finns PS3 till Europa ej på lager hos vår leverantör, håll utkik här för uppdateringar.

 

Nu när en har föreslagit hemmabio så kom jag att tänka en till sak som hade varit riktigt rolig att se i shoppen mediacenters.

Exempelvis

 

Netgear Digital Entertainer HD EVA8000

http://www.prisjakt.se/produkt.php?e=181112

 

eller

 

DViCO TViX HD M-5100SH

http://www.prisjakt.se/produkt.php?e=177183

 

Förslaget vidarebefordrat!

 

Hälsningar,

 

Martin K

PokerStars Support Team

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...

Hej Captain Morgan,

 

De är tyvärr slut hos leveratören och det ser inte ut som om de kommer tillbaks innan jul. Därför har de tagits bort från listan. Både 360 och Wii kommer säkert tillbaks efter jul. Återkommer under morgonen med mer info...

 

Med vänlig hälsning,

 

Karl

PokerStars Support

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okej, tack för snabbt svar. Vet du hur många FPP de går på?

 

Sen kikade jag lite på värdet för de olika artiklarna och tycker att prissättningen för en del produkter är ganska märklig. T.ex. så tar ni 25 000FPP för en Canon IXUS 950, som i Sverige säljs för 2600kr och uppåt. Det är lika många FPP som en bonus på ynka 285$, 1800kr, kostar...

Skänker företagen dessa produkter till er eller hur har ni råd att sälja dem så pass mycket billigare än rena $, med tanke på frakt och skattekostnader från staterna?

 

Är det någon här inne som kan tipsa om några varor med bra värde?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okej, tack för snabbt svar. Vet du hur många FPP de går på?

 

Sen kikade jag lite på värdet för de olika artiklarna och tycker att prissättningen för en del produkter är ganska märklig. T.ex. så tar ni 25 000FPP för en Canon IXUS 950, som i Sverige säljs för 2600kr och uppåt. Det är lika många FPP som en bonus på ynka 285$, 1800kr, kostar...

Skänker företagen dessa produkter till er eller hur har ni råd att sälja dem så pass mycket billigare än rena $, med tanke på frakt och skattekostnader från staterna?

 

Är det någon här inne som kan tipsa om några varor med bra värde?

 

Den rake man betalar då man genererar 25k FPP är nog ganska mycket högre än $285, så det krävs knappast att företagen skänker produkter till PokerStars. Att man få mindre när man väljer cash är kanske ett medvetet knep av PokerStars för att man ska känna att man får övervärde när man köper annat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Tyvärr är det inte helt bestämmt vilka priser som WII och Xbox 360 Elite kommer ligga på då det beror på hur priserna ser ut från återförsäljarna.

 

Jag får be att återkomma när vi vet mer om vilka priser som gäller, men det lär inte vara förrän i januari 2008.

 

Med vänlig hälsning,

 

Karl

PokerStars Support

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Pesse,

 

http://www.pokerstars.com/fpp/store/electronics/playstation3-40/

 

Det kan variera då paketet kan förändras beroende på leverantör, Vill man veta exakt vad som ingår när man beställer, så är det bäst att skicka ett mail till vipclub@pokerstars.com då de kan redogöra för det exakta innehållet.

 

En bruksanvisning på engelska borde givetvis ingå. Om det saknas en sådan var då vänlig och skicka ett mail till vipclub@pokerstars.com så skickar de en bruksanvisning på engelska till dig.

 

Med vänlig hälsning,

 

Karl

PokerStars Support.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Captian Morgan,

 

För att återanvända något som PokerStars_Martin skrivit i en annan tråd:

Om det skulle uppstå ett problem med er vara inom tiden för garantin (hur länge garantin gäller framgår av dokumentationen som medföljer produkten, oftast är detta 1 år), så ska ni vända er till vipclub@pokerstars.com, så får ni hjälp av vår personal där..

 

Samsung DVDn har tillhörande garanti om 1 år, om den skulle krångla så hör du av dig till oss på ovanstående adress.

 

Med vänlig hälsning,

 

Karl

PokerStars Support

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...