Gå till innehåll

NLT - Trn, 24/11, SCOOP, 24h, post-game snack!


QoS

Recommended Posts

Åkte som 30:e. Tappade stinget där på slutet. Vet inte varför.

 

Ingen steal gick hem, inget funkade. Till slut hade jag lilla blind på 325 tror jag, och fick 33. Strappen hade restealat (tror jag han gjorde iaf) flera gånger, så jag synade hans bet. AQ hade han. Klonkade dam på river. Surt, men jag överlever.

 

//Hickmott

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Underskatta aldrig all-in från tidigposition med 2 :club: 3 :heart: den funkade bra idag,men jag torskade med bättre kort ;)

 

 

Snodde min blind när jag satt och och grinade med liten stack. Förr brukade du fråga om du kunde få lite marker, men bara ta sådär gör man inte.

 

Vad fan ska jag göra med AA? För jag höjer bara med AA. Bara så ni vet allihopa.

 

//Hickmott

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det var ett riktigt Crapshot spel idag.. Såg inte rivern en enda gång förutom när någon var all-in.. :)

 

Det är ju verkligen ingen snygg poker som gällde precis. In med degen bara och håll tummarna.. Blindens blir så jäkla höga snabbt att allt finlir kan man bara ta och skita fullständigt i..

 

Tack och lov att det var en skön stämming på borden iallfall..

 

Grattis till vinnaren.

 

/G

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Till slut hade jag lilla blind på 325 tror jag, och fick 33. Strappen hade restealat (tror jag han gjorde iaf) flera gånger, så jag synade hans bet.

//Hickmott

 

Fick faktiskt bra kort ett tag där med dig som kombatant ,så det var för det mesta inte steals...( jag är för dålig på sådana finesser....lol)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...