Gå till innehåll

Dom bästa freerollarna


khiseer

Recommended Posts

shenna shenna..

 

e som lite halv kass på poker så jag lirar bara freerolls just nu.. :)

men har inte riktigt hittat nån bra sida att spela på ännu så jag tänkte nån på poker forum måste ju veta nån bra klient med fetta freerolls och inte så extremt mycke folk så man måste sitta halva nätterna för att komma ITM :).. dom flesta här kanske inte lirar freerolls men ní kanske har nått bra tips ändå :D

 

 

 

MVH Linus

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

prima har ju rätt okej freerolls som jag brukade spela förut(1000$). Det är 260 priser men över 10 000 spelare med.

 

Nordic vet har ibland rätt stora freerols dessutom med 5, 10, 25 eller 50k i prispotten.

 

Jag tror partypoker har 500$-freerolls för max 3500 spelare eller nåt sånt men då måste du sätta in pengar för att kunna spela.

 

Förutom de kommer jag inte på så mycket. annars finns ju everest poker som har SNGs där du får 5 cent om du kommer etta :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

okej tackar:D .. skulle ju vilja spela på nordic men kommer inte in pga att det är skyddat med bara ett screen name (lr vad d nu heter) tror att d va store bror min som skulle testa men går ej för mig då..vet du lr nån om man kan fixa d på nått sett?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vet inte om detta kan va någon..

 

24hPoker annordnar fyra stycken freeroll turneringar varje dag under maj. Klockan 14:10 CET och 20:10 CET är det €100 freeroll utan några krav på VIP-poäng. Vi har även två stycken VIP5 turneringar med €200 added vid 17:10 och 23:10 CET. Rebuy och add-on finns tillgängliga i dessa turneringar.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte för att de kanske sker på en extremt regelbunden basis, men att ha ett konto på partypoker (real money tyvär, du måste ha satt in 50dollar tror jag, tror dock inte du måste ha spelat för dem) kan vara bra, då de har kört deras 50 000 Dollars freeroll tre gånger sen i höstas. Bara skandinaviska spelare, och ibland till och med endast svenska. 10 500 Dollar i förstapris.... ganska fin freroll om man jämför de med 500 dollar o liknande

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pokerchamps kör varje/varannan timme beroende på dag :)

2500 spelare och 30 platser om jag inte minns fel.

Tror det brukar försvinna typ 1000 spelare första 5 minuterna :lol:

 

Där är väl kruxet att man måste gneta i typ ett par timmar för att vinna en dollar. Och att förstapriset är runt 30 $?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hmm undrar över en sak..d finns ju frirullar på party som man kan spela utan att ha satt in pengar tror ja på playmoney turneringarna..undrar om man kan ta ut pengarna då om man vinner o lirar upp d till mycke?

Det kan du säkert, men du måste ju skapa ett real money-konto iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hmm undrar över en sak..d finns ju frirullar på party som man kan spela utan att ha satt in pengar tror ja på playmoney turneringarna..undrar om man kan ta ut pengarna då om man vinner o lirar upp d till mycke?

Det kan du säkert, men du måste ju skapa ett real money-konto iaf.

 

 

okej men för att fixa ett real money-konto måste man väll ange kredit korts nummer och sätta in pengar som jag har förståt d :?

eller har jag fel?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

PokerChamps har ju freerolls flera gånger / dag, ca 10-12 stycken tror jag! Varje timme! Där ettan får 5 dollar, tvåan 3 dollar och resterande 23 priser ligger på 1 dollar, för dessa pengar spelar man deras 2/4 cent no-limitbord, ganska kul faktiskt! Max deltagare är 2500 nu tror jag (innan 1500)

 

Du behöver inte sätta in något för att lira dessa freerolls!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

PokerChamps har ju freerolls flera gånger / dag, ca 10-12 stycken tror jag! Varje timme! Där ettan får 5 dollar, tvåan 3 dollar och resterande 23 priser ligger på 1 dollar, för dessa pengar spelar man deras 2/4 cent no-limitbord, ganska kul faktiskt! Max deltagare är 2500 nu tror jag (innan 1500)

 

Du behöver inte sätta in något för att lira dessa freerolls!

 

i4poker har samma sak, dock itne mer än 250 deltagare någonsin.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pokerchamps kör varje/varannan timme beroende på dag :)

2500 spelare och 30 platser om jag inte minns fel.

Tror det brukar försvinna typ 1000 spelare första 5 minuterna :lol:

 

Där är väl kruxet att man måste gneta i typ ett par timmar för att vinna en dollar. Och att förstapriset är runt 30 $?

Precis bättre värde i att gå och leta pantburkar och panta..... Tänker på alla som suttit i 2.5h för att sluta på 31 plats och hamna utanför ITM när man själv hittar en fet 4 pantare som man trycker in i maskinen och går hem med ett stort :D:D:D:D:D:D:D
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...