Gå till innehåll

Kvalitén på pokerbordet


Tamdam

Recommended Posts

Jag har pokerbordet. Använt det en gång med polarna, och det funka finfint. Det är överaskande stabilt måste jag säga. Filten är klart godkänd och armstöden är lagom mjuka. Kopphållarna är något grunda, men de funkar om man inte är allt för onykter :). Enda negativa jag har märkt är att det luktar jäkligt starkt och konstigt om filten och "lädret" i kanterna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har pokerbordet. Använt det en gång med polarna, och det funka finfint. Det är överaskande stabilt måste jag säga. Filten är klart godkänd och armstöden är lagom mjuka. Kopphållarna är något grunda, men de funkar om man inte är allt för onykter :). Enda negativa jag har märkt är att det luktar jäkligt starkt och konstigt om filten och "lädret" i kanterna.

 

Det låter lovande :) Jag visste dock inte att det fanns kopphållare, syns inte på bilden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Till Lund är det samma som övriga Sverige och dit levererar vi inom 3 dagar. Området kring Stockholm går mycket snabbare och dit ska vi klara på 2 dar.

 

De bord som vi nu har är med en ram under som gör dem betydligt stabilare.

 

Mvh Johan

 

Underbart! Det blir nog en beställning nästa vecka :D

 

Heypoker is the shit :heart:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...