Gå till innehåll

Vad har ni för hobbies?


Goatse

Recommended Posts

Tjaba

 

Jag har ett litet problem. På morgonen / förmiddagen spelar jag som bäst mitt C-game. Därför behöver jag något att göra fram till eftermiddagen!

 

Alla kompisarna knegar ju dagtid så att umgås med dom faller bort.

 

Jag styrketränar lite men har tyvärr en axelskada som förstör.

 

Så nu skulle jag vilka höra lite vilka hobbies ni har.

 

Så kanske man får lite idéer. Det får väldigt gärna vara utomhus eller åtminstone icke dator-relaterat

 

:heart:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Köpa sig en ordentligt rolig kokbok och förbereda riktigt goda middagar och liknande.

 

Ta långpromenader/jogga

 

Bra tips. Tar redan ganska mycket promenader och det är gott. Behöver köpa fina skor så jag kan jogga. Sen kan man snart börja köra inlines med så fort all sand är borta från cykelvägarna.

 

Laga mat är skoj, men har ingen diskmaskin (flickvän) så det brukar bli lite sporadiskt och simpelt många gånger.

 

Köp en saxofon och lär dig själv att spela. Sjukt coolt instrument, du har något att göra dygnet om och du vinner dina grannars fulla uppskattning och respekt!

:lol:

 

Jag är minst musikalisk i stan så det kanske vore något att öva på. Synd bara att saxofon låter så jävla illa även när en duktig musiker spelar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lär dig att bowla eller spela minigolf på hög nivå, det impar på både kvinnofolk och polare - särskilt om de inte vet om att du gör det. Då kan en kväll med grabbarna bli rena rama underhållningen. "Vinnaren blir bjuden av alla" blir lika aktuell som en blixtsyn med AA.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var precis och lånade "Eye of the world" på biblioteket. Den första boken i serien Wheel of time av Robert Jordan. Har jag lite att läsa ett tag framåt. :)

 

OT-trollande ligger alltid högt på listan förtås.

 

80-tals serier är inte fy skam heller men undvker gärna tvn och datorn.

 

Bowling är jag redan pro på. Biljard skulle jag behöva lite träning kanske, men lite trist att gå och spela själv. Minigolf tiltar mig. :lol:

 

Bränna pengar är skoj, tror jag ska beställa en digitalkamera i dag så kan jag både bränna pengar och ta foton.

 

Tack för tipsen än så länge, keep em coming

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...