Gå till innehåll

MUSIK: Sweden Rock Festival - 2005


Torna

Recommended Posts

Nja, inte omöjligt att det är Europe.

Hade dock varit roligare med ett större och mer oväntat band (om man får önska) som tex. AC/DC :D eller Kiss.

För att vara lite mer realistisk så kanske en återförening av Accept är på g? Udo har ju varit där några gånger...

Nej, man ska nog inte ha för stora förväntningar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nja, inte omöjligt att det är Europe.

Hade dock varit roligare med ett större och mer oväntat band (om man får önska) som tex. AC/DC :D eller Kiss.

För att vara lite mer realistisk så kanske en återförening av Accept är på g? Udo har ju varit där några gånger...

Nej, man ska nog inte ha för stora förväntningar.

 

Accept.... aaaaah... vilken dröm det skulle vara. Restleeeeeeess! Restless and wiiiiiiiiiiiiiild!!!

 

Drömscenariot. Metallica sätter sig i en tidsmaskin. Bränner tillbaka till 1985 och ger mig den där härliga 80tals aggressions thrashen!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Väljer att citera mig själv:

...

För att vara lite mer realistisk så kanske en återförening av Accept är på g? Udo har ju varit där några gånger...

Nej, man ska nog inte ha för stora förväntningar.

 

:lol:

 

Klara band presenterades igår kväll och är:

 

Hehe, ganska nöjd att sätta Accept ;)

Fy fan va bra band det kan bli 2005. Accept och Dio är lysande. 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hepp. Hittills inget som får mig att åka till SRF i år. Känns som man redan sett alla de där banden tillräckligt många gånger. Accept var ju iofs bra senast jag var där men dom har man ju redan sett.

 

Judas Priest i Stockholm på Globen lördagen den 26:e februari slår massor högre :D. Som aptitretare kanske man kollar in Megadeth den 15:e februari här på Arenan i Stockholm. Deras senaste platta håller faktiskt bra klass.

 

Så jag hoppas på lite andra trevliga band presenteras inom kort.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hepp. Hittills inget som får mig att åka till SRF i år. Känns som man redan sett alla de där banden tillräckligt många gånger. ..

 

Det är inte bara banden, det är hela rockfesten! :D

Finns inget bättre än att ligga i gräset och solskenet och titta på rock n roll -konsert och dricka en kall öl.

 

Så jag hoppas på lite andra trevliga band presenteras inom kort.

Jo, jag hoppas på lite mer 70-tals rock n roll. Deep purple tex var grymma sist dom var där. Grymt live-band, får gärna komma igen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mitt tips är att hjältarna i Mötley Crüe blir en headliner. Mycket konstigt annars med tanke på deras efterlängtade come back 2005.
Så kan vi äntligen offentliggöra det som alla spekulerat om i flera år.

 

MÖTLEY CRÜE

är klara för Sweden Rock Festival 2005.

 

Bandet är tillbaka med alla originalmedlemmar.

Vince Neil (vocals), Nikki Sixx (bass), Tommy Lee (drums) and Mick Mars (guitar).

 

Bandets spelning på Sweden Rock Festival blir den enda konserten i Sverige i sommar. De kommer att avsluta hela festivalen med deras spelning lördagen den 11 juni.

 

Ny platta är planerad att släppas i februari/mars.

 

Snyggt Micke72 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...