Gå till innehåll

PartyPoker.com - Reload, 50%, $100, 10x, 10 days


MajkTheBike

Recommended Posts

  • Svars 118
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Varför får jag inget kort när jag har fixat mer än 150 poäng? Hade definitivt mer än 150 igår och det står "Please note that you have NOT qualified for a free PartyPoker.com MagicCard today, 30-Apr-2006" som det stod igår också, men hade mer än 150 dagen innan också?

 

samma för mig!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En snabb fråga till Er: om man skall cleara denna bonus (satt in $200 och skall alltså spela 2000 raked händer) vad skall man då spela för minst "risk"? Skall jag satsa på microlimit borden på FLT eller skall jag köra NLT25 ? När räknas det som en raked hand ?

 

Tack på förhand!

 

Du ska spela 1000 händer, potten ska rejkas på 5c för att det ska bli en raked hand, det räcker alltså oftast med en flop om du spelar på NLT25!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför får jag inget kort när jag har fixat mer än 150 poäng? Hade definitivt mer än 150 igår och det står "Please note that you have NOT qualified for a free PartyPoker.com MagicCard today, 30-Apr-2006" som det stod igår också, men hade mer än 150 dagen innan också?

 

Man måste vänta till 10.00 ET påföljande dag innan man får ett "magic card".

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför får jag inget kort när jag har fixat mer än 150 poäng? Hade definitivt mer än 150 igår och det står "Please note that you have NOT qualified for a free PartyPoker.com MagicCard today, 30-Apr-2006" som det stod igår också, men hade mer än 150 dagen innan också?

 

Man måste vänta till 10.00 ET påföljande dag innan man får ett "magic card".

 

Man kan kolla om man fått ett magic card under "Party Account" -> "Events & Promotions" -> "Magic Card Promotion ". Där står det om man lirat ihop 150pp än eller inte.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det nån som vet om man får lira till dessa bonusar på två olika konton från samma ip-adress?

 

bör gå! så länge du har rent mjöl i påsen (inga fiktiva personer etc.) återigen ta alla frågor här och låt bli o maila party!

bara o bonushora vidare!

man får inte använda samma bonuskoder från samma ip. Har snackat med supporten, de kommer att stänga båda kontona isåfall
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

eftersom att jag gjorde 2 insättningar på 200 och 250 dollar igår så borde jag rimligtvis fått mer än 150 PP igår... tror ni nått magic card trillat in? Nejdå ännu en gång har partypoker rövknullat mig på en bonus. Känns så skönt att verkligen uttnyttja deras reloadbonusar till max. När de slutar ge mig bonusar ska jag fixa ny identitet och nytt visakort och fortsätta krama ur dessa bedragare på vartenda korvöre de har. :heart:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...