Gå till innehåll

Avatarens betydelse


Hunter69

Recommended Posts

Satt och spelade en freeroll på Pokerstars härom natten. Mina motspelare var Gollum, Prosit från snövit, Jenna Jameson, en stirrande gammal gubbe och några till. Kom 130:e plats av 6000 (efter massa timmars slit, tills jag inte pallade mer och slutade tänka på grund av trötthet.). Är det någon mer än jag som tycker det är skitjobbigt att sitta och stirra på en Avatar av typen Gollum? Funderar starkt på att försöka hitta världens mest irriterande och jobbiga. Några förslag? (ber om ursäkt om det redan fanns en tråd för detta.)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Joker500: googlade och hittade denna isda: http://www.avatarity.com/

 

alternativt kan du ta en bild på dig själv/någon/något annat, gå till photoshop och prova ett oändligt antal lager till du får ihop något snyggt.[/url]

 

Så du menar att joker inte är tillräckligt attraktiv för att att vara på sin egen avatar utan en massa PS-filters? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var han inte utbildad psykolog också??

jises säger jag bara...

Har svårt att tänka mig den nissen jobba sig genom någonting. Gissar på någon inte fullt så skyddad titel, olegitimerad terapeut kanske?

 

var inte den tomten terapeut? har för mig det...

 

han hade i allafall någon form av arbete med "klienter" och de var hans vänner...:shock:

 

där rök det professionella i hans yrke *flinar* :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...