Gå till innehåll

World Cup follow-Up, vinn en plats i 3 Champs WSOP Challenge


gdaily

Recommended Posts

Den 8 maj 20:05 spelar vi en forumexklusiv headsupturnering på PokerStars, $10+$1.

 

Lösenordet är pokerforum.nu

 

Vinnaren av denna turnering får (förutom prispengar såklart) en plats i The 3 Champs WSOP challenge i Stockholm den 12 maj med:

 

* Chris Moneymaker (Världsmästare 2003)

* Greg Raymer (Världsmästare 2004)

* Joe Hachem (Världsmästare 2005)

* "Svensk pokerprofil"

* Fem svenskar inkvalade via normala frirullar på Pokerstars, läs mer här

* En spelare från Pokerforum.nu (ovan nämda tävling)

 

Den av de 5 frirullekvalspelare och pokerforum.nu kvalspelaren som placerar sig bäst vid finalbordet får åka till Las Vegas och spela WSOP main event för team PokerStars! Värde på WSOP-paketet är $12000

 

Mer information om turneringen kan ni läsa här

 

Vi ger även ut sju vimmelbiljetter till jippot i centrala Stockholm till de sju bäst placerade (som vill komma) i H2H-tävlingen.

 

Turneringen kommer givetvis att ingå i forumets ranking, så glöm inte att uppdatera era spelarprofiler.

 

Slutligen ger vi ut 25 vimmelbiljetter, läs mer om det här

 

Har du inte konto på PokerStars redan så kan du registrera dig via forumet och få en pikétröja i goodie, läs mer här

 

default_r2_c2.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 113
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Vad händer med mig när jag kvalat in och sen spöat alla i heads up turneringen den 12:e. Jag kan inte spela WSOP jag är underårig, finns det något pris för oss eller är det en 21 års gräns? Hade annars varit kul att spela skiten ur Ken! (inte så svårt, men men)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad händer med mig när jag kvalat in och sen spöat alla i heads up turneringen den 12:e. Jag kan inte spela WSOP jag är underårig, finns det något pris för oss eller är det en 21 års gräns? Hade annars varit kul att spela skiten ur Ken! (inte så svårt, men men)

 

WSOP är 21-årsgräns. Låt oss kolla upp med PokerStyars om det inte kan bli en EPT-biljett i stället i så fall (18-årsgräns), de måste ju ha samma problem med frirullarna...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vår egen: Tourney / Private / May 09 14:05 (23791716) (bläddra ner eller sortera på datum en gång till)

 

3 Chimps: Tourney / Private / 3 Champs WSOP Challenhge Stockholm

I min klient står det 14.00.

Både Oslo och Stockholm börjar kl 14.00 (20.00 svensk tid va?)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nusseman skrev:

 

* 1 satellit är endast öppen för spelare med pokerstarskonto registerat via pokerforum.nu.

 

Viktigt att påpeka tycker jag eftersom jag tror att ganska många tyvärr inte är reggade via PF.nu.

 

Sorry, det blev fel där. Det räcker att vara medlem på pokerforum.nu. Det är vimmelbiljetterna man måste vara registrerad via forumet för att få.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2,5 ggr så mycke norrmän som spelar motsvarande norska freerollen.. :-o

 

ja svenskarna får rycka upp sig!!! varit lite sugen på en landskamp wsop.info/no mot pokerforum.nu framöver men i dagsläget är det för lite drag här jämfört med i Norge så jag vet inte om jag vågar sätta min svenska heder på ett sådant evenemang...

 

:shock:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...