Gå till innehåll

förlorade AA i en rad


Illyria

Recommended Posts

Hur många AA har ni förlorat i en följd?

 

Har själv luckats förlora 14 AA i rad.. all in preflop på 11 av dom.

Oddsen måste vara mycket små på att lyckas med detta? :shock:

 

Lirar b2b Unibets Sng10e enbart, och enligt min statestik efter 600 spelade, ligger mina AA och KK inte alls bäst till.. utan mina 77 coh 9Ts.

Kanske är på tok för några sngs, men AA är en svaaaagt vinnande hand för mig hittils märkligt nog.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Chansen att förlora med AA elva gånger i rad är väl typ en på en miljard.

 

Själv kör jag på fyra bord samtidigt, fick AA på tre av borden samtidigt en gång.

 

På två av borden gick jag allin, för jag ville koncentrera mig och spela på det sista.

 

Förlorade båda som jag gick allin på mot lägre par.

 

På det sista bordet blev jag utdragen på river, trots pott bets hela vägen och allin på turn.

 

Jag brukar trösta mig med att oftast brukar man vinna ett inköp med AA mot någon fisk som tror man sitter med AK.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag har typ 12-13 torskar med AA på raken eller nåt under bältet från en mörk månad sen för nåt år sen...nu är det ju så att många var postflop och dessutom limit så AA's värde åker ju 'down the drain' beroende på situationerna liksom, nån gång fick man väl 2-3 syn bakom sig osv..

 

men summa summarum kvarstår, 13 AA's, ingen av dem stod upp...

nu var också 7 av dessa NL, 4 st all-in preflop, övriga 3 var på flop... minns att ingen spelades längre än flop på nl-delen,..

fixed orkar jag inte kommentera, att AA ska stå där oavsett att antal motståndare(1) och bräda är optimal. t.ex AA6 hör till undantagen.

 

nåja,.. för att komma till det intressanta egentligen, hur många AA - allins PREFLOP har ni torskat på RAD.... sitter då inne med 4 jag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...