Gå till innehåll

TopRankedPoker.com - 100% max €600 5x


Larsson

Recommended Posts

Efter att man clearat en bonus på B2B, skall man maila ngn och tala om detta, eller ploppar cashen bara in?

Idag är det nämligen 30 dagar sedan jag gjorde en insättning, och de sa att den skulle betalas ut 30 dagar efter första insättningen. Så jag undrar alltså om jag måste maila supporten på sidan i fråga, eller ska pengarna komma in automatiskt?

Sidan jag klarade bonusen på var wasapoker, men eftersom de har klantat bort sin tråd så frågar jag här.

 

Tacksam för svar.

 

Vänta en eller två dagar till så ska du se att den kommer, eller mejla om du vill det. Dom ska komma automatiskt så gör som du vill.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 79
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Efter att man clearat en bonus på B2B, skall man maila ngn och tala om detta, eller ploppar cashen bara in?

Idag är det nämligen 30 dagar sedan jag gjorde en insättning, och de sa att den skulle betalas ut 30 dagar efter första insättningen. Så jag undrar alltså om jag måste maila supporten på sidan i fråga, eller ska pengarna komma in automatiskt?

Sidan jag klarade bonusen på var wasapoker, men eftersom de har klantat bort sin tråd så frågar jag här.

 

Tacksam för svar.

 

Bonusen skall betalas ut med automatik, om du registerade konto tex. 24/4 så betalas pengarna ut 25/4.

 

mvh

Top Ranked Poker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur ska man spela säkrast, bara för att omsätta 3000vip? PL FL NL fullring eller 6sits?

Hur stor måste potten bli för att man ska få Vip poäng? €7 eller €10?

Räcker det med att bli tilldelad kort för handen ska bli rakad?

 

Utbudet på FL är väldigt dåligt. I princip omöjligt att omsätta en bonus där. Potten behöver komma upp i €10 på FL.

 

På NL måste potten komma upp i €7. Där finns lite större utbud av bord.

 

Om du spelar FR eller SH måste du själv avgöra. Det går fortare och är roligare att spela SH, tycker jag iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Efter att man clearat en bonus på B2B, skall man maila ngn och tala om detta, eller ploppar cashen bara in?

Idag är det nämligen 30 dagar sedan jag gjorde en insättning, och de sa att den skulle betalas ut 30 dagar efter första insättningen. Så jag undrar alltså om jag måste maila supporten på sidan i fråga, eller ska pengarna komma in automatiskt?

Sidan jag klarade bonusen på var wasapoker, men eftersom de har klantat bort sin tråd så frågar jag här.

 

Tacksam för svar.

 

Bonusen skall betalas ut med automatik, om du registerade konto tex. 24/4 så betalas pengarna ut 25/4.

 

mvh

Top Ranked Poker

 

Jag antar att du menar första insättningen för annars är jag ganska körd...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Efter att man clearat en bonus på B2B, skall man maila ngn och tala om detta, eller ploppar cashen bara in?

Idag är det nämligen 30 dagar sedan jag gjorde en insättning, och de sa att den skulle betalas ut 30 dagar efter första insättningen. Så jag undrar alltså om jag måste maila supporten på sidan i fråga, eller ska pengarna komma in automatiskt?

Sidan jag klarade bonusen på var wasapoker, men eftersom de har klantat bort sin tråd så frågar jag här.

 

Tacksam för svar.

 

Bonusen skall betalas ut med automatik, om du registerade konto tex. 24/4 så betalas pengarna ut 25/4.

 

mvh

Top Ranked Poker

 

Jag antar att du menar första insättningen för annars är jag ganska körd...

 

samma här,du menar väll första insättningen? svara snälla

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Angående den skrämmande länken från Bonuswhores där så många har haft problem att de gått in på kontona. Jag har signat upp och spelat en del men man blir rädd när så många haft problem. Är det några här som haft dåliga erfarenheter?? Jag vet inte om jag vågar spela vidare?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Precis. Är det tekniska problem så är det ju fixat nu. Som sagt har TRP varit snabba med att åtgärda felet som hänt. Det tyder ju på att dom är ärliga. Hade dom som blivit av med pengarna inte fått tillbaka dom så är hade det ju varit värre. Så det är väl bara att lira vidare. Jag lirade bonusen på wasapoker förra månaden och när jag gick in på mitt konto så fanns det helt plötsligt €1200 där :shock: (€600 för mycket)... nästa gång jag loggade in så var det bara €600 där :? (vilket var den rätta summan) så tydligen kan det strula lite i B2Bs Cashier. Samma med Neteller, ibland kan det helt plötsligt finnas $500 för mycket och ett par dagar senare har samma summa dragits från kontot.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Precis. Är det tekniska problem så är det ju fixat nu. Som sagt har TRP varit snabba med att åtgärda felet som hänt. Det tyder ju på att dom är ärliga. Hade dom som blivit av med pengarna inte fått tillbaka dom så är hade det ju varit värre. Så det är väl bara att lira vidare. Jag lirade bonusen på wasapoker förra månaden och när jag gick in på mitt konto så fanns det helt plötsligt €1200 där :shock: (€600 för mycket)... nästa gång jag loggade in så var det bara €600 där :? (vilket var den rätta summan) så tydligen kan det strula lite i B2Bs Cashier. Samma med Neteller, ibland kan det helt plötsligt finnas $500 för mycket och ett par dagar senare har samma summa dragits från kontot.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hellvete, e bonusen borta nu, jag hittar den inte :evil: skulle just sätta in

 

Den verkar funka. Skapade ett account nu och innan jag ska trycka "confirm" på alla mina uppgifter stå det följande under "Deposit Bonus":

 

"Will be paid out with

100% up to €600.00.

Will be paid out after 30 days with €20.00 per VIP 100"

 

 

Så den funkar fortfarande...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok, jag har sett att man tog bort bonusen på deras hemsida och jag såg att den gällde t o m 31 maj. Det var bara i all välmening då jag vet att siterna kan vara luriga och man har ju inte mycket att sätta emot i en tvist. Men hoppas det går bra för det är en bra bonus.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan man göra uttag under bonusens pågång?. Jag har spelat 3000 vip väntar bara på att dom ska trilla in. Kan jag ta ut det jag har på kontot och sen få bonusen ändå?. Hittar inget om det. Surt att göra en withdarw och sen märka att man inte får bonusen för man har brutit mot reglerna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...