Gå till innehåll

NordicBet.com - Reload 50% max $100 5xVIP


Ving

Recommended Posts

har tidigare inte konto på satjen, kan jag då köra signup (ha pengarna kvar) och sätta in på nytt och köra reload? eller vad tror ni?

 

om du kollar lite högre upp har ja redan besvarat den frågan =) men kan svara igen o säga att du inte kan det. Det var iallafall vad supporten sade till mig. Du får vänta till nästa reload sade dom typ =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ofan, inte nog med att man är tiltad.. tydligen även blind :P

 

nåja, då får man väl vänta som sagt.. dock surt då det var länge sen jag hittade nån skojj reload :/

 

Deras signup är väl lika bra så...Det borde väl itne vara så mycket att vara ledsen för egentlgen? en bonus att spela in är alltid en bonus att spela in :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ofan, inte nog med att man är tiltad.. tydligen även blind :P

 

nåja, då får man väl vänta som sagt.. dock surt då det var länge sen jag hittade nån skojj reload :/

 

Deras signup är väl lika bra så...Det borde väl itne vara så mycket att vara ledsen för egentlgen? en bonus att spela in är alltid en bonus att spela in :)

x rejkade/$ ja, men bara $50 som maxbonus enligt sidan.. så det orkar jag inte med :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...