Gå till innehåll

Spontana Turnering/Cashgames-tider på Klubben


Mjukis

Recommended Posts

Men alltså, gör inte samma misstag som förut nu genom att spela två gånger i veckan, kommer ju komma 4-5 pers varje gång (kanske inte nu i början men efter ett tag), folk tänker "äh det är aldrig nåt folk där iaf" och skiter i att komma. Jag tycker det isf är bättre att spela en gång i veckan eller varannan vecka så att folk anstränger sig mer för att ta sig tid å spela när det väl är spel. Det tror iaf jag på.

 

Innebandy är kul :) (imorron är enda gången vi tränar på en fredag förövrigt)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 396
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Japp, och det va bra i lördags, och i söndags, och igår... men snart tar väl pengarna slut för dom :)

 

haha, hur vet man när det är spel då? Säg åt fawsi å logga in på K8off-accountet å skriv en kråka när det är spel imo :) Jag lär komma på fredag iaf, då är det värde, mycket bra.

 

Herman: Det är ett hårt jobb men nån måste göra det! 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

joo de spel på freda , 330 kommer de kosta varje freda o så kommer de va bounty på han som vinner , de 20 extra om man vill va me på de.

vinner mjukis så lägger jag in 500 extra i bountyn... nu har de vatt spel varje dag men de bara för att folk har ringt o vill spela. e ni sugna nångång kan ni slå iväg ett mess o kolla om de e nåt spel , jag har 0765529088

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...