Gå till innehåll

NLT - Trn, 23/4, Online, post-game snack


Nusseman

Recommended Posts

ja, det där va ju inte så kul... först 88 all in mot en semishortstack som har KJo, han klonkar. Jag är nere på 10xBB och pushar med Q9o i BB mot raise från SB han har 88. jag floppar nian på en enfärgad bräda där båda har en i färg, på turn så sitter flushen och jag tror jag vunnit tills jag ser att han satte Str8 flushen... kul...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ja, det där va ju inte så kul... först 88 all in mot en semishortstack som har KJo, han klonkar. Jag är nere på 10xBB och pushar med Q9o i BB mot raise från SB han har 88. jag floppar nian på en enfärgad bräda där båda har en i färg, på turn så sitter flushen och jag tror jag vunnit tills jag ser att han satte Str8 flushen... kul...

 

Det var en superklonk från min sida

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grattis Beerick!

Tack så mkt :D Känns mycket roligare med XBOX:en jag vann än pengarna ;) (nån som vet vad som ingår i paketet?)

 

Var lite upp och ner på finalbordet, låg bland dom sista ett tag men övertog chipleaden när vi var 3 stycken. Då börjar dock mitt internet att lagga och när vi är heads up blir jag disconnectad en gång i halvminuten kändes det som.

 

Så jag hade inte så mkt val annat än att gå allin varje hand jag kunde, fungerade inte så bra i början och tappade min ~380k-60k chiplead tills vi var ganska jämna och ställde då med 86s och baller synar ganska snabbt med KJo, jag laggar ur igen och kommer in igen en minut efteråt och ser att jag vunnit :oops:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...