Gå till innehåll

Bränna 18 lax, på vad?


FreeAgentFrog

Recommended Posts

Ha, jag var också säker på att Hjort var lång och smal... och eventuellt blond. Men tjock tror jag är en överdrift?

Tja, mullig då (167cm vs 75 kg). Men jag är blond.

 

c) gay.

Äsch, att något ser gay ut är ju bara bra, det är ju typ en kvalitetsstämpel.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ha, jag var också säker på att Hjort var lång och smal... och eventuellt blond. Men tjock tror jag är en överdrift?

Tja, mullig då (167cm vs 75 kg). Men jag är blond.

 

 

För att spinna vidare på ett högst relevant och intressant ämne så trodde även jag du var sisådär 2 meter och vägde kring 50-60kg. Samt att du såg ut som en yngre Ola. Fått för mig jag sett nån bild på dig där du såg ut på pricken som min beskrivning. Fast det är klart...det kan ju vara Ola jag sett på bilden...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Aldrig funderat på att prova det där med knark?

 

Köp 50 gram riktigt bra tjack, rejsa på det i en månad och sedan köper du dig en plats på ett privat behandlingshem för att kunna återgå till vardagen.

 

Förhoppningsvis har du kunnat tjäna en hacka på den sjuka mängd frenetisk poker du spelat under din tjackperiod.

 

Vips! En erfarenhet rikare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag trodde du var lång och smal.

gdaily & jezaja är lite åt det hållet. Alla andra är typ korta och/eller tjocka.

 

Inte Henkeman! :D *Jag vet, jag ar en Besserwisser*

 

Jag vet, jag är henkemans storebror. :oops:

 

Ja, han har en storebror, ja det är jag. :shock:

 

Nu blir jag väl bannad av brorsan... :oops:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dag 1: Oaxen

Dag 2: Mistral

Dag 3: F12

Dag 4: Edsbacka

 

Sen är pengarna slut, om du inte tänkt dig att dricka mineralvatten eller äta ensam...

 

Detta var det bästa förslaget. Men jag skulle peta in Lux där också. Oaxen har jag inte varit på men de andra är bra.

 

Någon i tråden sade att det var svindyra restauranger. Dock är det egentligen bara vinet som är så dyrt. Så håller man sig till deras avsmakningsmenyer (med vinpaket) kommer man undan skapligt.

 

OT:

Jag kan inte släppa det där med att Hjort är kort och tjock. Det är ju lite konstigt att jag liksom de andra som yttrat sig i frågan var helt övertygad om att han var lång och smal... Är du säker på att det är dig du menar Hjort? Det är inte någon annan du har sett?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ha, jag var också säker på att Hjort var lång och smal... och eventuellt blond. Men tjock tror jag är en överdrift?

Tja, mullig då (167cm vs 75 kg). Men jag är blond.

 

c) gay.

Äsch, att något ser gay ut är ju bara bra, det är ju typ en kvalitetsstämpel.

 

För övrigt så var detta det roligaste jag läst på hur länge som helst :lol::D:lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...