Gå till innehåll

Frågor och svar kring PFNU1000 - nya erbjudandet!


HeyJohan

Recommended Posts

  • Svars 57
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • 4 weeks later...

Finns det någon minimigräns på vilket bord man måste sitta på? Kan man t e x cleara bonusen på 0,25-0,5?

 

Och om jag förstått det hela rätt så får man en VIP varje gång man får kort?

 

Och blir potten lite större större än låt oss säga 7 dollar eller mer så kan det generera i mer VIP?

 

Ber om ursäkt över min okunnighet men jag är väldigt färsk inom det hela med bonusar...

 

Tack på förhand!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja det går på 0.25/0.50 men det går inte snabbt

Du får 1 Vip om potten blir 7 euro eller mer, 1 Vip är Max oavsett pottens storlek, du behöver bara få kort för att få Vip

 

Men potten måste alltså bli större än 7 euro för att jag ska få en VIP? Och man kan alltså inte få mer än 1 VIP på en hand oavsett hur mycket det ligger i potten?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja det går på 0.25/0.50 men det går inte snabbt

Du får 1 Vip om potten blir 7 euro eller mer, 1 Vip är Max oavsett pottens storlek, du behöver bara få kort för att få Vip

 

Men potten måste alltså bli större än 7 euro för att jag ska få en VIP? Och man kan alltså inte få mer än 1 VIP på en hand oavsett hur mycket det ligger i potten?

 

Exakt 7 euro eller mer för en vip, du kan inte få mer än en vip på de flesta b2b sajterna

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...