Gå till innehåll

Sveriges första liveturnering på digitalt pokerbord!


Larsson

Recommended Posts

Går av stapeln ikväll kl 20.00 i Västerås. Turneringen spelas live på ett pokerbord som är knutet till ett skin inom B2B. Inköp är €1000.

 

Det finns 2platser kvar så om det är någon som är intresserad av att vara med och befinner sej i Västeråstrakten ikväll så skicka mej ett PM så berättar jag mer.

 

Startmarker 5000

Blindsperioder 15min

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Akta riggen!

 

Kommer man kunna följa turneringen via B2B?

 

Ja men bara genom det pokerrum som anordnar turneringen. Vill inte namnge det här då moderatorerna antagligen kommer stänga denna tråd. Jag skickar dej PM istället.

 

Som jag nämnde ovan så finns det 2 platser kvar, det som krävs för att deltaga är:

 

1. Måste befinna sig i Västerås ikväll kl 20.00

2. Inköp av tureringen gör man på B2B och det aktuella pokerrumet som vilken turnering som helst men den spelas alltså på ett irl pokerbord med touchscreens.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför skulle vi låsa den tråden, nämn gärna vilken sajt det är! Kan ni dessutom ta lite foton och lägga upp från tävlingen, skulle vara intressant (har du inget ställe att lägga foton så kan ni maila till mig). Kanske vore en nyhet för poker.se också, får se...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

låter sjukt coolt :) slippa långsamma blandningar osv. det där verkar vara nöten. Hur fungerar det med marker och sånt? man skriver in det antar jag?

 

Tanken är att varje bord skall vara kopplat till ett unikt bord hos något pokernätverk i framtiden. För tillfället har vi bara ett demobord så det går bara att spela turneringar som skapas av Top Ranked Poker och bordet står i en lokal i Västerås. Vi kommer anordna turneringar varje kväll med varierande buy-in, startmarker & blindsperioder så om det finns intresse att delta så skicka mej ett PM eller maila info@toprankedpoker.com.

 

Eftersom vi bara har ett bord i nuläget så är max antal deltagare 8st per turnering.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Går av stapeln ikväll kl 20.00 i Västerås. Turneringen spelas live på ett pokerbord som är knutet till ett skin inom B2B. Inköp är €1000.

 

Det finns 2platser kvar så om det är någon som är intresserad av att vara med och befinner sej i Västeråstrakten ikväll så skicka mej ett PM så berättar jag mer.

 

Startmarker 5000

Blindsperioder 15min

de här va grymt kul undrar vem som vann....hehehe
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...