Gå till innehåll

Blåst av PartyPoker!


tobas

Recommended Posts

Vad är oddsen att en bedragare 1. Har ditt telenummer 2. Pratas kass engelska 3. Råkar veta ditt efternamn 4. Vet att du just satt in pengar på PartyPoker.... jag tror dom är ganska små. Du är bara lite panoid. Ingen fara, kan vara en bra egenskap hos en pokerspelare.

 

För att vara på den säkra sidan: Ring PartyPoker och fråga om dom har ringt!

 

Att namnet skulle vara fel låter mysko. Du har inte skrivit fel? (troligen inte)

PartyPokers support är bra, världsklass om man jämför med *host* Prima *host*

 

Och den viktigaste 5. har lyckats låsa ditt konto hos PartyPoker.

 

Det kan väl knappast vara nån annan än Party.

 

Ta och fota med digitalkamera eller scanna in kortet. Stryk över de mittersta åtta siffrorna samt de tre på baksidan och mejla iväg det. Det är lugna puckar. Sen blir det kontot upplåst på några timmar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tror ändå inte strulet med att vara konstant misstänksam vid alla internetaffärer är värt den lilla risken man faktiskt tar att bli bestulen. Vad gäller oaktsamhet så är det ju oerhört svårt för banken att visa att du faktiskt lämnat ut ditt nummer.

 

Nä, man behöver inte vara överdrivet misstänksam, men inte heller dumdristig eftersom phishing är vanligt nuförtiden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gör som Jocke med kniven: Ring supporten och inled med "Is this some kind of fucking joke!"

 

Och hade inte kontot blivit låst så hade jag kunnat signa upp till $50 000-garantin som jag med 120% säkerhet hade vunnit.

 

 

när är den? freeroll för alla svenskar?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gör som Jocke med kniven: Ring supporten och inled med "Is this some kind of fucking joke!"

 

Och hade inte kontot blivit låst så hade jag kunnat signa upp till $50 000-garantin som jag med 120% säkerhet hade vunnit.

 

 

när är den? freeroll för alla svenskar?

 

23/4 Swedish charity freeroll under special

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 8 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...