Gå till innehåll

BestPoker.com - €100 bonusen


JohnH

Recommended Posts

Kod: ingen kod

Antal vip: 0

 

Vad ska man göra då? Ha ett pokerkonto hos dom sedan tidigare.. sen är det bara att vänta på ett telefonsamtal. Är det ett scam på något sätt? Fattar inte hur då jag har 0Eurosar på kontot! :)

 

Jag bjussar på den här reklamen så länge! ;)

 

ps. hade inte tid o jiddra i telefonen så han skulle höra av sig i morgon kväll.. men som sagt, inga vip är tvugna o spelas för o få som. Kan det finnas någon annan hake(dom ligger inte på kontot än iaf)? ds.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad ska man göra då? Ha ett pokerkonto hos dom sedan tidigare.. sen är det bara att vänta på ett telefonsamtal. Är det ett scam på något sätt? Fattar inte hur då jag har 0Eurosar på kontot! :)

 

Vilka frågor ställde personen som ringde? De råkade inte undra om ditt lösenord för att "verifiera" att de kommit rätt? Ställde du några motfrågor?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inget om kontot eller något som rör det. Det närmaste är att han frågat var jag annars spelar nu för tiden.. Då svarade jag en massa andra då jag vill optimera mina inttäkter då jag fått bättre erbjudande på andra siter.

 

 

Jag får vara på min vakt i morgon då men jag kunde faktiskt tänka mig att dom skulle höra av sig för att jag hängde ett halvår på siten och gav dom rätt mycket rake! Ingen rakeback eller annat jobbel utan bara spelat rakt av. Drog signup + nån annan relaod + den där 3*bonus=420Euro som jag plockade på 1200vip eller vad det va(jag var en av flaxkillarna)! :lol:

 

Han visste ju iaf att jag inte spelat där på ett tag + att han inte jiddrade om något konstigt. Han kan ju iof kommit över inloggningsuppgifter och är skitsur för att det bara fiss 0.07Euro där. :-o

 

Vad ska jag ställa för frågor i morn?

Förutom: no obligations at all?

 

 

 

Jag lär ju glömma andra erbjudanden om jag plockar ut dom direkt! :lol:

 

Och jag ska väl tillägga att jag mejlat bestpoker för o vara på säkra sidan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

O där trillade stålarna in! :lol:

 

Han sa att jag var handplockad bla bla bla.. inga krav. Inga frågor om login eller något som lät misstänksamt.. han ville bara att jag skulle börja spela där igen!

 

:heart:

 

Får väl lägga några dollar i rake så dom blir nöjda! 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

O där trillade stålarna in! :lol:

 

Han sa att jag var handplockad bla bla bla.. inga krav. Inga frågor om login eller något som lät misstänksamt.. han ville bara att jag skulle börja spela där igen!

 

:heart:

 

Får väl lägga några dollar i rake så dom blir nöjda! 8-)

http://sydsvenskan.se/lund/article150820.ece

Du skulle krävt mer, inte ta första bästa budet :twisted: ...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

fan åxå!

 

han skulle ringa igen o kolla läget om 1 v eller 2.. jag får väl säga att det är svårt o lira med så liten skärm och så lite på kontot! ;)

 

gick inte skärmen din paj i helgen samtidigt som kontot tömdes i baren? :shock:

 

låter ju nästan för bra för att vara sant, men har det stått i tidningarna så måste de ju vara riktigt! :lol:

Hoppas han hör av sig igen så han inte glömmer bort dig bara.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...