Gå till innehåll

Hur ofta sitter en straff i fotboll?


PokerPeter

Recommended Posts

Expertkommentator Glenn Hysén alldeles nyss: "Om straffläggaren är nervös och målvakten inte släppt in mål på länge, är det helt klart favör till målvakten."

 

Så nu vet ni! ;)

 

Glenn Hyséns uttalande påminner lite om Leif Boorks: "Det finns inget svårare i ishockey än att leda med 3-0".

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Uj uj, jag vet en straffläggare som inte kommer att sova bra i natt...

 

Så jäkla rätt!

 

Blev själv sur när man ser att han skrattar och kramar om sina lagkamrater innan straffen för att domarn gått på filmningen

 

Gunners i final :D

 

Ja visst var det rättvist! Det skulle aldrig varit nån straff från början och då ska det fan inte bli nått mål heller. Men jag tror ändå han kommer sova dåligt i natt.

 

ps Jag höll oxå på Gunners ;) ds

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Expertkommentator Glenn Hysén alldeles nyss: "Om straffläggaren är nervös och målvakten inte släppt in mål på länge, är det helt klart favör till målvakten."

 

Så nu vet ni! ;)

 

Glenn Hyséns uttalande påminner lite om Leif Boorks: "Det finns inget svårare i ishockey än att leda med 3-0".

 

Nja... det är större risk att svikta som enskild spelare än som ett lag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

absolut ! rättvisa skipades!

en sämre filmning var det ett tag sen man såg. sen att stackarn skjuter en riktigt dålig straff, semihård, semihög, semimitten träff. synd att domaren inte lyckades stå emot trycket vid straffen bara.

 

Straffar sitter väl så ofta dom går innanför stolparna och under ribban och målvakten inte lyckas ta den.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...