Gå till innehåll

Därför ska du inte spela på svenska spel


Daniel_123

Recommended Posts

Spelar på svenska spel 5/10 NL

Följande händer:

får K10 hjärter, jag och en spelare till flop som ger mig färg. Jag trycker på passa men inget händer och klockan tickar ner, motspelaren knackar och turn kommer, jag kan inte göra något utan blir autopassad och han betar 30 varav jag blir autofoldad och får det sköna meddelandet "du har suttit kvar i mer än 400 rundor och blir bortkopplad.. ."

Tack för det!

 

Spelar samtidigt på ett annat bord utan problem vilket innebär att felet är hos Svenska spel. Fruktansvärt irriterande i en så viktig hand som kunde gett mig bra betalt. Okej att bli disconnectad men ingen tid för återuppkopping utan att bara blixt-autofoldad är helt sjukt..

 

Påtalar detta för supporten och får följande svar

Felmeddelandet du fick är felaktigt det är vi medvetna om, det borde stått Du har tappat kontakten med vår spelserver, eller något liknande och vi kommer att rätta till detta inom kort.

 

När du kopplar upp dig mot oss, går du igenom många olika Internetleverantörer för att nå våra servrar, varje gång du agerar i pokern (_syna_, _lägga sig_etc.), går du igenom dessa leverantörer.

 

Om någon av dessa servrar har uppkopplingssvårigheter under tiden du spelar, blir du omkopplad via en alternativ server istället, vilket tar tid. Detta medför att du råkar ut för en time out (en _time out_ är en minifrånkoppling, du blir inte nödvändigtvis frånkopplad från Internet, uppkopplingen störs endast tillfälligt) vilket gör att du förlorar uppkopplingen mot vår mjukvara.

 

Dock kan det under uppkopplingssvårigheter vara användbart att köra en mjukvara för att kolla din uppkoppling gentemot våra servrar. Det finns en del freeware’s som du kan ladda ner för att kolla din ”ping” gentemot oss.

Goddag yxskaft

Det kan även vara av värde att kolla upp hur ditt virusskydd är inställt, om det ligger och jobbar konstant med att kolla filer samtidigt som du spelar kan det störa din uppkoppling och orsaka time out's med.

 

Detta kan även inträffa på endast ett bord, om du spelar vid flera bord

samtidigt.

 

//

Ingen kompenstaion - ingenting..

 

Ja nu flyttar jag mina pengar iaf, hejdå Svenska spel!

 

"Åhh va gött" :shock: :shock:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...