Gå till innehåll

PartyPoker i Thailand?


_Dogge_

Recommended Posts

jag går och tar livet av mig snart. detta är sjukt sorgligt...

 

ska man tvingas överge fisken nu? finns det några alternativ? funderar på att prova worldpx(eller vad den där rakefria siten hette) eller åka hem till sverige(är det kallt fortfarande)? näh, blir att dränka sorgen i en bucket sangsom, m150 och cola.

 

wtf..blanda sprit med M150 e väl inte att rekomendera om man vill va rädd om hjärtat :P?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det nån som vet ifall det går att fixa ett 3G-datakort från en thailändsk operatör utan att behöva gifta sig med en thailändska? :P

 

Finns inte 3G i Thailand. GPRS kort kan du däremot skaffa vilket fungerar hyffsat.

 

bilden jag postade är 3G. CDMA2001, läs gärna mer på

 

http://en.wikipedia.org/wiki/3G

 

3G är en definitionsfråga. Denna tjänst använder sig av Hutch mobilnät som är väldigt dåligt och den verkliga bandbredden är riktigt usel stundtals. Endast marknadspositionering från deras sida. Jag har inte använt den är specifika tjänsten så jag ska inte säga för mycket. Om den fungerar så är det förmodligen i Bangkok och städerna runt omkring.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det nån som vet ifall det går att fixa ett 3G-datakort från en thailändsk operatör utan att behöva gifta sig med en thailändska? :P

 

Finns inte 3G i Thailand. GPRS kort kan du däremot skaffa vilket fungerar hyffsat.

 

bilden jag postade är 3G. CDMA2001, läs gärna mer på

 

http://en.wikipedia.org/wiki/3G

 

3G är en definitionsfråga. Denna tjänst använder sig av Hutch mobilnät som är väldigt dåligt och den verkliga bandbredden är riktigt usel stundtals. Endast marknadspositionering från deras sida. Jag har inte använt den är specifika tjänsten så jag ska inte säga för mycket. Om den fungerar så är det förmodligen i Bangkok och städerna runt omkring.

 

Läste jag fel eller stod det inte uttryckligen i annonsen att den funkade i Pattaya t.ex.?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det nån som vet ifall det går att fixa ett 3G-datakort från en thailändsk operatör utan att behöva gifta sig med en thailändska? :P

 

Finns inte 3G i Thailand. GPRS kort kan du däremot skaffa vilket fungerar hyffsat.

 

bilden jag postade är 3G. CDMA2001, läs gärna mer på

 

http://en.wikipedia.org/wiki/3G

 

3G är en definitionsfråga. Denna tjänst använder sig av Hutch mobilnät som är väldigt dåligt och den verkliga bandbredden är riktigt usel stundtals. Endast marknadspositionering från deras sida. Jag har inte använt den är specifika tjänsten så jag ska inte säga för mycket. Om den fungerar så är det förmodligen i Bangkok och städerna runt omkring.

 

Läste jag fel eller stod det inte uttryckligen i annonsen att den funkade i Pattaya t.ex.?

Tror han har rätt om allt annat dock. Låter ganska troligt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag har sett karta över täckningen med 3G i thailand.

 

anledningen att det dröjer i resten av landet är att vissa inköpare valt att köpa av släktingen som betalade mest och därmed köpt inkompatibel hårdvara med resten av nätet.

 

bangkok, pattaya, hua hin och några mil åt alla håll har iaf täckning med hutch som sägs ge 20kB/s utan packetloss även om man åker buss etc i området.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sitter i Thailand. Bad en kompis i sverige ladda hem den nya party klienten och skicka till mig. Det funkar att logga in och spela för mig iaf.

 

låter lovande, party som ljuger som vanligt alltså... kan någon arra mirror?

 

släng gärna iväg den i ett mejl till heltok[kanelbulle]gmail.com

 

jag kan säkert arra mirror :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sitter i Thailand. Bad en kompis i sverige ladda hem den nya party klienten och skicka till mig. Det funkar att logga in och spela för mig iaf.

 

låter lovande, party som ljuger som vanligt alltså... kan någon arra mirror?

 

släng gärna iväg den i ett mejl till heltok[kanelbulle]gmail.com

 

jag kan säkert arra mirror :P

 

skickar den i ett mail nu..

 

edit: eller inte, din emailadress var inte giltig eller nåt...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

aja, mordo gav mig den på irc. tackar!!!

 

funkar perfa, hann deposita spring25-bonusen också :)

 

men blir att arra en proxy... så mycket som inte funkar så behovet av proxy har blivit så stort att jag tvingas ta tummen ur röven och sätta upp en.

 

nu ska det horas! :D

 

Så du kunde sätta in pengar? Det kan inte jag, får felmedelande när jag försöker öppna uttag/insättningsfönstren.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hur fungerar det överhuvudtaget med spel utomlands på Party, Spanien och Gibraltar tänker jag främst på. Måste man meddela Party innan man loggar in via laptopen att man kommer spela utomlands eller hur fungerar det?

har en vän som åkte till malta och därifrån loggade på sitt pokerkonto till följd att det vart spärrat, detta vill jag undvika! :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

sätta in/ta ut funkar ej på party eller på partypartners för den delen. be en vän i sverige göra det eller arra lösning.

 

spela på party funkar bra.

 

vissa pop-up eller dylikt funkar mindre bra.

 

 

meddela party/neteller etc i god tid att ni avser använda deras tjänster utomlands, annars kan de spärra kontot.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Till PartyPoker:

 

Hi,

I have a PartyPoker account registered from Sweden, but right now I'm in

another country. Can I play from another country without getting

my account locked?

 

/***

 

--------------------------------------------------------------------

Svar fran PartyPoker:

 

"Dear *** ,

 

In few countries playing poker is illegal. YOu need to check with the local

authorities to know whether it is legal to play poker in that particular

country.

 

However, you can play poker in all the other countries without any difficulty."

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...