Gå till innehåll

SWE vs ENG - Res till fotbolls-VM med BestPoker!


Nusseman

Recommended Posts

  • Svars 89
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Nej, man får betala dyrt för biljetter på den svarta marknaden.

Tror dock knappast att Bestpoker köpt biljetterna av Hamnarbetare Harald Schmidt från E-bay...

 

Svårt att redovisa ett biljettvärde på 12 000 om det står 60€ på biljetterna. Det måste rimligtvis vara andra kostnader som skjuter upp värdet. Typ 5* lyxhotell, 3 nätter i singelrum + att bussen är inhyrd och inredd för pokerspel. Vad vet jag.

 

Dock skulle det vara kul att få denna infon plus att få reda på hur länge som man är borta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

(To win you have to have your BestPoker.com account registered through Pokerforum.nu)

 

Så om jag inte reggistrerat mitt konto på bestpoker från pokerforum kan jag inte vinna resan?

 

Hej!

 

Man måste vara medlem på Pokerforum.nu och inneha ett BestPoker konto. Det är inget måste att ha BestPoker konto reggat via Pokerforum.nu men det är något vi rekommenderar att göra så de har har många olika bra bonuskoder!

 

MVH

 

BestPoker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En stilla undran.

 

Hur kan paketet vara värt 25 000:-?

Buss från Gbg T o R kan väl vara värt en 2-3000:- på sin höjd.

De dyraste biljetterna kostar mig veterligen 100€ och (en?) natt på hotell ca 2000:- (jo det är dyrt under VM).

 

Då jag inte kan tänka mig att man får äta och dricka för 20 000:- så kan detta väl vara en befogad fråga... :roll:

 

Hej!

 

För att kunna köpa biljetter som inte är bundna till en specifik person och få dem alla tillsammans så behövde vi betala ett rätt så häftigt pris. Vi köpte sådan biljetter för att kunna ha sådana här tävlingar och sedan kunna skicka in namnen på biljett innehavaren vid ett senare tillfälle.

 

Bussen vi tar ner är inte tagen från kollektiv trafiken utan en abonnerad lyxbuss. Sedan blir det ju en hel del lull lull runt det hela.

 

MVH

 

BestPoker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varit så trött att jag inte orkade kolla upp exakt när turneringen började. Katastrof! Fan att man missade detta. Och jag kan inte fatta att det bara var 42 deltagare.

 

Hade jag bara fått grinda på i eget tempo hade jag inte missat den...men nää man ska tvunget upp fem på morronen för att lära sig köra färdtjänst! Det är ju då normala människor går och lägger sig...:shock:

 

/besvikna metaddict

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...