Gå till innehåll

GamingClubPoker.com - $1500 bonusen


maaac

Recommended Posts

Jag håller på att slita ihop till deras bonus just nu. Jag kör full-ring NL 1/2 och kompletterar med NL 0,5/1 för att komma upp i de tre bord jag spelar samtidigt. Tyvärr loggar jag inte antalet timmar jag spelar men jag har nu nått 4300 rejkade händer och det har tagit ungefär 1 vecka av väldigt mycket spelande. Grovt uppskattat kanske 40 timmar.

 

Tyvärr tror jag du får svårt att cleara deras bonus på NL 50 om du inte multitablar många bord och har tid och ork att spela många timmar varje dag. Rejken måste ju upp till $0.25 för att handen ska räknas som rejkad.

 

Efter 350 rejkade händer får du deras $50 bonus. Varför inte cleara den bonusen och bestämma dig därefter om det är lönt att försöka cleara resterande $1500?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur gör man för att få tillgång till $1500 bonusen?

 

Använd 30 sekunder av din tid till att söka efter relevant information här på forumet och återkom sedan om det återstår någon fråga.

 

Vad jag undrar är om vem som helst får tillgång till den, dvs att man inte behöver fylla i någon speciell kod.

 

http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=10939

 

Tog mig 10 sekunder att hitta informationen. Skärpning för f-n!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 months later...
Hur gör man för att få tillgång till $1500 bonusen?

 

Använd 30 sekunder av din tid till att söka efter relevant information här på forumet och återkom sedan om det återstår någon fråga.

 

Vad jag undrar är om vem som helst får tillgång till den, dvs att man inte behöver fylla i någon speciell kod.

 

http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=10939

 

Tog mig 10 sekunder att hitta informationen. Skärpning för f-n!

 

men snälla ta de lugnt! han kanske är ny här!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 6 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...