Gå till innehåll

Fattas pengar på Noble


MalinSwe

Recommended Posts

Jag har sedan några månader spelat på Noble Poker. Efter några spel på cashgames tyckte jag mig se att saldot på Current Balance inte stämde, att det var för lite.

Även när min kille spelade på mitt konto en gång, då var vi oense om hur stort saldot var. Han var säker på att det var 42 dollar när han lämnade spelet, och jag menade att det var 38 dollar.

Plötsligt en dag kom det in 8 dollar på mitt konto. Då trodde jag att jag fått tillbaks pengarna av nån konstig anledning. (Fick svar att jag fått bonus??!)

Häromdagen gick jag in på ett cashgame. Jag spelade upp mig till 37 dollar. När jag sedan lämnat bordet, ligger Current Balance på 30,73. Då mailar jag supporten och undrar varför det fattas 7 dollar. Svaret blev:

 

Here is how we calculate the same:

 

€20.00 (your total Deposits)

+

€8.17 (total bonus received from us)

+

€2.56 (your game transaction winnings)

======================

€30.73 your poker balance

 

Vad är detta för svar?! Jag mailade tillbaks och skrev att det inte var svaret på min fråga, utan jag vill veta vart mina 7 dollar tagit vägen. Har efter det inte fått något svar.

Är det någon som vart med om liknande?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om det är MALIN SWEdberg som skriver detta så tror jag att Hasse nog ersätta dina förlorade dollar... Om det inte är MALIN SWEdberg så vet jag inte...

 

Rätt ska vara rätt oavsett vem som spelar.

 

Jag har inte spelat på Noble Poker men du (MalinSwe) kanske kan ladda ner HandHistories som bekräftar din misstanke?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har inte spelat på Noble Poker men du (MalinSwe) kanske kan ladda ner HandHistories som bekräftar din misstanke?

 

Det sparas inte på hårddisken. Att be de skicka känns svårt av två anledningar. Jag minns inte exakt tid och dessutom verkar inte supporten allt för benägen att svara mig...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har inte spelat på Noble Poker men du (MalinSwe) kanske kan ladda ner HandHistories som bekräftar din misstanke?

 

Det sparas inte på hårddisken. Att be de skicka känns svårt av två anledningar. Jag minns inte exakt tid och dessutom verkar inte supporten allt för benägen att svara mig...

 

Du behöver inte ange tid, ange bara dag/dagar så skickar de allt. Tror inte de vägrar att ge dig HH:s

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...