Gå till innehåll

Party bonus för Multi och PokerNow-kunder


Ekenstar

Recommended Posts

Det gamla partynätet är nedlagt. Flyttar man sin balance från sitt konto på multi eller pokernow kan man få en välkomstbonus på Party. 10x raked hands per dollar att cleara, 10 dagar har man på sig. Ingen insättning nödvändig.

 

När man öppnar klienten (Multis eller PokerNows) får man instruktioner om hur man gör.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan någon tala om för en trög vad som gäller...

Flyttade över mitt konto från Multi som jag ej använt på länge, får då se att jag har rätt till en bonus på 500 dollar om jag spelar 5000raked hands

inom 10 dagar. Jaha tänkte jag och tyckte det var mkt...Så istället började jag spela sng och plötsligt så såg jag att mina pengar ej räknades ner utan bonusen gjorde det till 467dollar (30Nl Sng)

Fattar inget någon som gör??

Och vad är erat råd till att utnyttja bonusen bäst??

Tackar på förhand...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har flyttat över både Multipoker och PokerNOW-konto och inte fått någon bonus. Det känns rent spontant att de av oss som hade försumbara summor pengar inte fått någon bonus. Jag hade $0.97 resp $0.10 på mina konton ;)

 

Dock så verkar en del med nästan tomma konton fått bonus tidigare...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Man flyttar sina pengar direkt från det gamla kontot till sitt existerande på partypoker och har man lite flyt så får man en bonus. INTE alla får bonus och den kan variera.

Jag fick 50$ 10 dagar att cleara med 500 händer. Man kan alltså inte sätta in några pengar på dessa koder utan de är accountspecifika.

 

Kolla in hemsidorna på PokerNow eller multipoker så finns all information där!!

 

/Doope

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det känns rent spontant att de av oss som hade försumbara summor pengar inte fått någon bonus. Jag hade $0.97 resp $0.10 på mina konton ;)

 

Dock så verkar en del med nästan tomma konton fått bonus tidigare...

 

Jag hade bara 0.80 på multipoker och 0.30 på PokerNow men som sagt ovan det är lite av ett lotteri och det verkar inte spela någon roll om man har mycket eller lite på kontot. Fick 50$ av Multipoker men inget av Pokernow.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...