Gå till innehåll

SAJT: VictorChandlerPoker.com


Laxfiskaren

Recommended Posts

  • 1 month later...
  • Svars 137
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Och så idag lägger hela siten ner... IGEN.

 

Verkar vara något sjukt riggat. Grindar SNGs VÄLDIGT Sällan. Men visst fan har jag lyckats klonka detta två ggr:

 

Jag lirar SNG, jag är chippie. Klienten lägger ner. Man väntar på att den skall komma upp. Den kommer upp. Man vet inte om den kommer fortsätta. Supportknappen är disabled.

 

Supportknappen kommer upp och man frågar. De ger det föga roande svaret:

"you'll be refunded within 48 hours"

 

Vad i helvete sysslar de jävla tomtarna med? Varför fryser de inte bara SNGN?

 

I deras förra klient fortsatte den iaf, men blindsen hade inte frusits så jag som var chippie då hade hela 1,5bb när vi kom tillbaks. :evil:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Och så idag lägger hela siten ner... IGEN.

 

Verkar vara något sjukt riggat. Grindar SNGs VÄLDIGT Sällan. Men visst fan har jag lyckats klonka detta två ggr:

 

Jag lirar SNG, jag är chippie. Klienten lägger ner. Man väntar på att den skall komma upp. Den kommer upp. Man vet inte om den kommer fortsätta. Supportknappen är disabled.

 

Supportknappen kommer upp och man frågar. De ger det föga roande svaret:

"you'll be refunded within 48 hours"

 

Vad i helvete sysslar de jävla tomtarna med? Varför fryser de inte bara SNGN?

 

I deras förra klient fortsatte den iaf, men blindsen hade inte frusits så jag som var chippie då hade hela 1,5bb när vi kom tillbaks. :evil:

 

det hänger sig ibaldn men man blir ju bra bahenaldad och får pengarna tillbaka jag tycker dte är bättre än attde fryser, man vet ju inte hur länge det tar...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...

hade tänkt hoppa på Ipoker tåget och kikat lite på diverse sajter. Så min fråga är, varför skall jag välja VCpoker och inte något annat Ipoker skin som tex NoIQ som verkar vara "hett" förnävarande.

 

Anledningen till varför jag funderar på VC är dels att det känns som det "säkraste" varumärket inom Ipoker samt deras bonusar som jag förstår är ganska OK. Men jag är inte så insatt i hur mycket det skiljer sig mot andra sajter inom nätverket. Så ni som har mer koll får gärna berätta...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...
  • 1 month later...

Någon som har gjort uttag från VC poker och fått pengarna?

jag har väntat 11 dagar nu och snackat med deras support och inte fått dem..

 

Jag använde min morsas bankkort för att ta ut så spärra dom det från mitt account.

 

"Dear RobinDue to the terms and conditions of all card issuers, only the registered title-holder of the card is authorised for its use. As such we are unable to continue to accept any further payment from card ending in <****>. this card has now been deactivated from your account. "

 

Men live supporten sa att jag ändå skulle få in mina pengar på det kontot inom 3-6 dagar och efter jag fått pengarna skulle jag inte kunna använda det mer!..

 

Alla i deras live support säger att dom ska kontakta säkerhets teamet hela tiden men inget händer... Börjar tröttna nu.. Finns det någon representant från VC poker här jag kan snacka med?

 

 

:-(:roll:

 

Nu så kontaktar jag dom så säger dom:

 

 

RobinMDL: hi

HostAlison: hi how can I help you?

RobinMDL: hi...i made a withdraw 29/11 and i hav´t got my money yet

HostAlison: one moment please I'll look into that for you

RobinMDL: and i talk with ur manager chat on friday last week and they said i should get them today ..and i havnt got them

RobinMDL: ok :)

RobinMDL: *4677602* 2007-11-27 16:37:56

HostAlison: still checking for you one moment please

RobinMDL: yep :)

HostAlison: the payment requested has been sent to a card that is not in your name

RobinMDL: yes i know its my mothers card i sent the money to

HostAlison: our security department sent you an e-mail on 3rd december

RobinMDL: and i have already told it to your support..

HostAlison: as you are not allowed to use 3rd party cards

HostAlison: did you respond to the e-mail?

RobinMDL: ok but thats what i asked them and they saisd that it wasnt allowed.. But they said that the money still will come to my mothers card

RobinMDL: and after that i cant use it anymore

RobinMDL: i got this email the 3rd

RobinMDL: Dear RobinDue to the terms and conditions of all card issuers, only the registered title-holder of the card is authorised for its use. As such we are unable to continue to accept any further payment from card ending in <****>. this card has now been deactivated from your account. .

HostAlison: I will need to trace this with our payments team and security team

HostAlison: unfortuantely they are not in until tomorrow morning

RobinMDL: ok but why did another host tell me that i would get my money

HostAlison: but I will get them to trace it and send you an e-mail with all the details I find from them

HostAlison: because on the account it is looking that it has gone through ok

RobinMDL: ookok..

RobinMDL: but i really need the money and i have wait 11 days now..bacause your support said to me that it was no problems

RobinMDL: ok but will i get an email from your support tommorow then?

RobinMDL: with information

HostAlison: it may be tomorrow night if they reply back to me directly

RobinMDL: ok thanks then...

HostAlison: but I will ask one of my colleagues to look out for their reply during the day

RobinMDL: ok thanks..

RobinMDL: couse i relly need the money..

HostAlison: of course, I will chase it for you as quickly as I can

RobinMDL: ok thanks then i hope to get the email tommorow! bye then

HostAlison: bye for now

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Mitt namn är Kristian Svensson och jag jobbar på Victor Chandler i Gibraltar.

 

Vill bara säga, har ni några frågor är ni välkommna att maila alla era frågor till: scandinavia@vcint.com

 

Fråga på!

 

MVH

Kristian Svensson

 

Ska ni inte ta bort detta inlägget förvånar mig inte alls om han är en scammer som lurar folk på pengar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Jag flyttade från England till Sverige och har bekräftat detta genom att skicka in "proof of address". Problemet ligger i att jag nu inte kan ta ut till mitt bankkonto utan att först göra en sk. telegraphic transfer. Det vill säga en deposit från mitt bankkonto. Om det handlat om ett nytt kort förstår jag att jag först måste göra en insättning med kortet, men med ett bankkonto....? Har vi i Sverige ens något som heter telegraphic transfer?

 

Finns det någon representant för VC Poker här på forumet som kan hjälpa mig att reda ut detta?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Som jag förstått det kan man inte föra över pengar till sitt bankkonto om man inte haft det i 90 dar? Vad ska det betyda månne, har jag missförstått det tro? Skulle nämligen behöva för över pengar jag vunnit se.

 

"Customers that have not held accounts for a minimum of 90 days are restricted from withdrawing any funds via bank transfer."

 

Ja, så står det, kan ingenting om sådana här saker...btw.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...

HEJ!

 

Kör Norton nu o den hittar en fil som heter infostealer.Gampass o är High risk.

 

En snabb koll på antivrussajter säger att det kan vara en trojan. Ngn som vet vad det är för ngt o hur jag tar bort den??

 

norton medelar att infectin är från settupfilen från VC.

 

ngn datakunnig pokerlirare som kan bidra med HJÄLP!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...
  • 7 months later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...