Gå till innehåll

Lås denna!


DaPine87

Recommended Posts

Bara att inse nu, jag pallar inte med svängingarna och utdragmingarna i fixed, sen när jag torskar så tiltar jag, vilket absolut inte är bra. När jag grindar sng däremot så tiltar jag ej fast jag har världens största otur...

Sen så äre bra att man kan cleara bonusen med SnG lir :twisted:

 

Imorn blir det asmycket lirande, blir en halvskolk då vi bara har 2 st lektioner, så blir grindande hela dagen lång, men först ska jag sova ut ordentligt.

 

Jag har nu bara 80$ på poker exchange efter att ha förlorat en 80$ och en 60$ pott på rivern :( Ska spela upp dem till 150 eller gula. Sen så äre slut på fixed skiten :D

 

Måste nu verkligen inse att jag är ingen cashgame lirare, jag är en tourney lirare :D Detta är nog mitt 103:e försök att bli CG lirare ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 299
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Så nu är det slutspelat för dagen. Gulade inte utan spräckte 150$ gränsen :P Annars skulle dagens resultat varit självmords varning på ;)

Gick back 6$ på sidan. Känns ju väldigt kul att ha stannat uppe ändå in på småtimmarna för att gå breakeven :lol:

 

Ne nu ska jag sova. GN!

 

EDIT: Det sjuka i det hela är att jag går och lägger mig med ett leende på läpparna, var ju 2 gånger så nära att jag torskade alla cashen på poker exchange... Sen så börjar man väl bli härdad med, efter att jag X:ade 15 raka 55$ SnG så svider inte sånna här summor längre ;);)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lirade lite med en polare förut. vi plussade 93€ var vilket var väldigt skönt :D Sen är jag pluss en del på egna spelet med. Började dagen med fixed lir, utdragningarna fortsatte hagla in, lirade sen istället lite omaha och texas NL och lite SnG vilket kändes mycket bättre :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har grindat lite cashgames nu och lirat några turneringar och

SnGs. Turneringarna backade jag på men cashgamet gick riktigt bra :D Lirade 0.25/0.5 texas NL och 0.25/0.5 omaha pl :D Inge fixed här inte ;)

Har en strategi där jag bara går in med halvinköp och sticker när jag har dubblat :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spel:

Dag 1:-$5

Dag 2:-$51

Dag 3:-$210

Dag 4:+$204

 

1:10:+$341

2:10:-$62

Tot: +$279

------------------------------------------

Bonus:

1. Betfred $250

2. River Belle $125

3: Absolute poker 570$ kvar av 750$

4: Sun poker $90

5: Topranked poker 600€ bonus (560 vip av 3000)

 

 

Bonusar:$645

------------------------------------------

 

Siter:

Betfred: $54

Neteller: $29

Absolute: $743 varav skottpengar 124$

Sun poker: $407

Topranked: $681

World poker exchange: $167 + $37 RB

 

- lånat pengar utanför rullen som ska dras bort.

 

------------------------------------------

 

Totalt

BR start: $250

BR nu:$1174

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

lirade ca 30 minuter med 8 bord 0.5/1 fixed nu :lol: pluss ca 15$ på spelet och spelat in ca 200 händer. Räknar med dessa pengarna till morgondagens stats..

 

MEGAGRIND!!! hehe, fortsätt med fixed nu ;)

 

Hehe, faktiskt så lirar jag fixed på B2B nu ;) Går helt ok. Lirar samtidigrt en 10€ Pl texas freezout och en 10€ texas NL med unlimited rebuys. Efter turneringarna blir det mega grind på party igen :twisted: Dem har ju 2 st reload bonusar just nu som är helt ok :D Det bästa är ju att man kan 8-tabla utan problem.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

LOOOOOL. KK nästan handen efter, 1 pottar före, jag pottar över,

flopp: A J 10, han checkar, fisk som man är så trycker jag, lite halvtiltat ;) men i baktanken hade jag att fiskspel på B2B belönas :twisted: Så jag träffade hålpipan på turn :D

 

Men var fan rättvist då jag åkte ur en turnering tidigare idag mot 3 outaren på river...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har HITILS haft klonkarna på min sida i turrarna idag :D Först torskar jag en liten pott med 88 mot AK men samtidigt i anda turneringen dubblar jag upp till 20K mot en tomte som hade limpat med Q6 och fick upp stegdraget ;)

Sen i den turren jag torskade med 88 så dubbla jag på rivern med AQ mot 99 :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...