Gå till innehåll

Sköna händer för dig?


jon2

Recommended Posts

Spelar alltid K8. Har ingen aning om varför, men jag får den hela tiden och då är det väl bara att köra, eller nåt. Kan aldrig tänka mig att jag ligger särskilt mycket plus på den då den sällan tar sig förbi floppen.

 

Snackar vi riktiga händer är JTs en favorit, samt alla AXs.

 

Mvh

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Brukar alltid dubbla blindsen när jag sitter på 2,7 ofsuit.
Jag spelar alltid 72o om ingen höjt, och jag tror att jag är rätt mycket plus på det också

 

 

Hmm... Jag förstår inte varför man medvetet skulle stoppa pengar i potten med den sämsta tänkbara handen. I det långa loppet är det ju bara att kasta bort många BB.

 

J9s spelar jag alltid p.g.a. att jag satte en straigtflush med dessa en gång.

 

Varför låta det påverka hur du spelar den nu? Jag tror ingen seriös spelare låter såna här faktorer påverka sina beslut.

 

Men jag har en favvo hand :D A 10s men om jag synar höjer eller foldar den låter jag omständigheterna för tillfället avgöra.

 

lundis

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

J 10 om ingen har höjt , annars suted A +vad somhällst , och favorit är nog ett par 10 -or . vet inte varför men känns som att de alltid hamnar i stäge eller kåk. Och jag proftierade stort i en turngering pga de:

 

Jag 10 10

 

1 Seplare A J

 

2 Spelare A 4

 

Flopp A A 10

 

turn A A 10 10

 

Mycket svårt för de att fatta att de åkte ur turneringen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...