Gå till innehåll

Vad har du slagit sönder under onlinepokerspel?


dominator

Recommended Posts

Jag brukar bli ganska tiltad efter några utdragningar, men har ensålänge klarat mig från att slå sönder något. Men nyss hände något märkligt, jag spelar två bord som vanligt och råkar ut för en fet utdragning på det ena bordet och sekunden efter plockar jag upp AA på det andra men då foldar jag med mening(!) Varför?, jag vet inte.

 

Sen har jag även kommit på mig själv med att spotta på skärmen :?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 539
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jag brukar bli ganska tiltad efter några utdragningar, men har ensålänge klarat mig från att slå sönder något. Men nyss hände något märkligt, jag spelar två bord som vanligt och råkar ut för en fet utdragning på det ena bordet och sekunden efter plockar jag upp AA på det andra men då foldar jag med mening(!) Varför?, jag vet inte.

Den gamla hederliga bluff-folden!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag blir varken arg, sur eller uppspelt, snarare tvärtom efter några timmars ständiga utdragningar. Seg, livlös och allmänt less, brukar dra för gardinerna nojig att tusentals fiskar i stim ligger på lur, förövrigt är akvariet bortforslat sen den dagen poker tog mitt intresse! :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har precis lyckats paja min tredje trådlösa mus efter att ha varit på halvtilt i två veckorn tid.

 

Bäst var ändå min kompis, han åkte på en 15 000:- utdragning med set mot hålstige på river på SS. Först slänger han musen stenhårt in i en betongvägg (den har dock klarat av det förut) den sprids runt hela köket. Därefter går han in på sitt rum, smäller igen dörren så hårt att den lossnar och trillar ner på ett bordshörn. Resultat: ett stort hål mitt i dörren. Men det är inte slut där. Två minuter senare kommer han ut från rummet med en fotpall, med stor ansträngning och koncentration gör han allt för att ha sönder den, han sliter i tyget, hoppar på den, kastar in den i väggen, böjer den, och till slut ger den vika med ett knakande ljud.

 

Jag tyckte synd om honom men hade svårt att hålla mig för skratt..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Igår åkte min fjärrkontroll i väggen. Skyller helt och hållet på att en av det andra idiotkönet tiltade ur mig. Tur i alla fall att jag inte slängde luren i väggen, då hade det blivit ett jävla liv på henne.

 

tilt när man skottar är inte bra för rullen :cry:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 5 months later...

Fy fan va kul :D

 

Själv blir det mest slag på sitt egna ben och dunka huvudet i väggen.

 

Dä ä värre mä golfen men otroligt nog har inga klubbor gått sönder men ibland kommer klubbhelvetet längre än bollfan :evil: Diskade även mig själv efter 12 slag på 3:dje hålet genom att skita i att håla ut på dä fjärde.

Då sa mina motspelare te mig att ja var tvungen annars blir du diskad. Men vad i helvete tror du är meningen sa ja te fanskapet och man har fått en del klagomål från diverse människor bara för att man slår sönder en liten bit av greene eller fairway.

 

Men det är däremot sjukt kul när andra tiltar på golfbanan. Jag & 3 polare gömde oss bakom 14 de green i skogen och blåste mä en huligantut i baksvingen på en seriös spelare. Spelaren började gapa med diverse svordomar och hot och vi småglin sprang för livet.

 

När vi anländer till stället där vi hade ställt mopparna kommer ägaren av banan och frågar va vi gör "öööäääää vi plockar golfbollar"

 

Har garvat så jävla mkt åt den dan :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dead mans hand

 

Vad var det egentligen som hände i Deadwood då begreppet "Dead mans Hans" myntades?

 

Den första augusti 1876 satt Wild Bill Hickok och spelade poker med flera män på en saloon i Deadwood, South Dakota. Bland hans motspelare fanns den skränige Jack McCall som blev rejält utspelad och av med alla sina pengar. Wild Bill visade sig dock från sin mest generösa sida och gav McCall pengar till frukost samtidigt som han föreslog att han inte skulls spela poker igen förrän han kunde täcka sina förluster.

 

Följande eftermiddag, efter att suvit ruset av sig, klev Wild Bill in på Nuttall & Mann's saloon. Han noterade direkt att ett pokerparti pågick men att hans speciella plats var upptagen. Något motvilligt satte sig Hickok därmed på en annan stol vilket innebar att han hade ryggen in mot saloonen. Något som skulle visa sig bli ett dyrbart misstag.

 

McCall, som druckit stora mängder alkohol, stod vid baren när han upptäckte att hans pokerantagonist från gårdagen hade satt sig tillrätta. Han fattade sin "45:a" och gick, nej ragglade, runt hörnet på saloonen innan han vrålade "Take That!" och avlossade två skott i nacken på Wild Bill som avled omedelbart. Det visade sig att Hickok satt med två svarta ess och två svarta åttor på hand när han mördades och denna kombination av kort är sedan dess känt som "dead man´s hand". Vilket det femte kortet var, någon säger en röd dam, någon annan en tvåa, har det bara kunna spekulerats kring vilket gör att mystiken tätnar än mer.

 

Otroligt nog frikändes McCall, som hävdade att mordet var en hämnd för att Hickok mördat hans bror*, vilket fick den lokala tidningredaktören att skriva "Should it ever be our misfortune to kill a man ... we would simply ask that our trial may take place in some of the mining camps of these hills" (om vi någonsin har olyckan att döda en man.... skulle vi önska att rättegången tog plats i ett av gruvlägren bland dessa kullar)

 

Den inte helt begåvade McCall lämnade Deadwood sedan han fått det förklarat för sig att luften där inte var speciellt bra för hans hälsa. Jack drog vidare men var han än hamnade kunde han inte hålla sig från att skryta om att han minsann mördat den kände Wild Bill Hickok. Sanningen kom dock ikapp honom och det visade sig att den jury som frikänt honom inte hade makt att göra det då den första rättegången ägt rum på indianskt territorium. Det nya rättegången, i Yankton, South Dakota, gick snabbt och McCall dömdes till döden medelst hängning. Wild Bill Hicoks baneman kom att lämna jordelivet den 1 mars 1877.

 

Så, om du någon gång skulle sitta med två svarta ess och två svarta åttor kanske det kan vara lönt att slänga en extra blick över axeln. Vem vet om där står en dålig förlorare?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har trashat en hel del grejjer men den mest ironiska händelsen är denna:

 

Jag befinner mig i kulmen av en badstreak, 5 dar av utdragningar o setupps. En prefloppallin med AA mot tomte med K9s går bet... detta blir av nån anledning droppen. Eftersom det är strax efter jul har jag en hammare i nötskålen brevid datorn (som nötknäckare naturligtvis).

 

Jag greppar hammaren och stirrar vilt omkring mig, får syn på dammsugaren, går lös på den och slutar inte förrän den är små små plastbitar utspridda över hela lägenheten (även dammsugarpåsens innehåll). Sen drar jag till gymmet och avreagerar mig, detta brukar faktiskt funka bra mot badbeats.

Så även denna gång, när jag kommer tillbax har jag glömmt allt, men blir tyvärr påminnd när jag öppnar dörren.

 

- Vilken soptipp, fan! nu måste man städa också... vart e dammsugarn?

 

 

Hahaha....Jag som trodde jag var galen...man ser...

 

Känner igen detta...

kan va så jävla frustrerande med laptop, man vill stta näven i ett vanligt tangentbord, blir att man stirrar vilt och desperat vill hitta något lagom bra att slå sönder. Man kan ju greppa 4-5 ting innan man hittar något bra att slå sönder.

 

Härom natten satt jag på ett 2/4 bord, spelat i 4-5 timmar och inte fått ett skit, inte loosat några stora pengar men va så jävla frustrerad av alla dåliga kort och hopplösa missar på AK osv.

Plockade upp AA på knapp, aggro kille innan mej hadde raisat regält... miniraisade (för jag ville inte förstöra något) Floppar A Q Q, gör en mini raise - Syn

Turn kommer ett 3:e hjärter, och J, så jag pott betar - tveksam syn.

River kommer ett 4:e hjärter jag går all in.

 

Stacken går åt fel håll... han har floppat QQQQ

 

Ligger i sängen och Jag ställer mej upp småhopandes, flämtar samma könsord hela tiden... Darrar och tar klockradion och dammar ivg den i väggen... sladden sitter då kvar i kontakten och stutsar tillbaka på mitt smalben.

 

SAAAAAAAATANS JÄVLA HORKLOCKA - Tar hela nattduksbordet och skickar in i väggen.

Altså, faller ihop som en brädhög på golvet - men hadde den inte pajjat där så hadde jag hoppat sönder fanskapet.

 

Min sambo jobbade natt och väkte mej när hon kom hem å undrade va fan bordet tagit vägen?!?!

 

Vad ska man säga?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vilken jävla tråd...jag lider också av detta syndrom.

 

 

lista på saker som har fallit under min ilska pga badbeats.

 

1, hål i dörr genom spark

2, hål i dörr-ruta genom spark

3, hål i vägg genom spark

4, ett sönderslaget datorbord

5, 2st nattukdsbord, med både spark och knytnäve

6, 3st stolar

7, över 5 tangentbord (tappat räkningen)

8, 2st möss med tråd och 2 trådlösa

9, 1 mobiltelefon

10, ljustakar

11, 2 bordslampor

12, flera dricksglas

13, hörlurar

 

högerknytnäve har fått en del stryk, när jag slår i väggen är det oftast en serie av 10 slag stenhårda, resultatet är svullna knogar och värk i en vecka.

 

 

 

Har varit nära flera gånger att demolera min laptop med, bara en uns av sans kvar som lyckats rädda den.

 

Jag förstår inte folk som säger att man inte ska bli förbannad, hur fan blir man inte förbannad ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har faktiskt lyckats att inte slå sönder några föremål men däremot så har jag fått en spricka i högerhanden. Det var jävla tomte som lyckades med enoutaren mot min nutflush och då fick jag fasen frispel och ställde mig upp, visualiserade en person vars ansikte jag aldrig någonsin sett på skrivbordet brevid laptopen och så slog jag, inte bara en utan säkert 3-4 gånger allt vad jag hade. Kunde inte köra Muay Thai som jag tränar på flera veckor tack vare det och så finns det märken kvar i bordet som gör mig påmind varje gång det går åt helvete.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag greppar hammaren och stirrar vilt omkring mig, får syn på dammsugaren, går lös på den och slutar inte förrän den är små små plastbitar utspridda över hela lägenheten osv
Ligger i sängen och Jag ställer mej upp småhopandes, flämtar samma könsord hela tiden... Darrar och tar klockradion och dammar ivg den i väggen... sladden sitter då kvar i kontakten och stutsar tillbaka på mitt smalben.

 

SAAAAAAAATANS JÄVLA HORKLOCKA - Tar hela nattduksbordet och skickar in i väggen. osv

Hysteriskt roligt! :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag greppar hammaren och stirrar vilt omkring mig, får syn på dammsugaren, går lös på den och slutar inte förrän den är små små plastbitar utspridda över hela lägenheten osv
Ligger i sängen och Jag ställer mej upp småhopandes, flämtar samma könsord hela tiden... Darrar och tar klockradion och dammar ivg den i väggen... sladden sitter då kvar i kontakten och stutsar tillbaka på mitt smalben.

 

SAAAAAAAATANS JÄVLA HORKLOCKA - Tar hela nattduksbordet och skickar in i väggen. osv

Hysteriskt roligt! :D

 

LoL... är det?

 

Känns ganska tragiskt igentligen :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag greppar hammaren och stirrar vilt omkring mig, får syn på dammsugaren, går lös på den och slutar inte förrän den är små små plastbitar utspridda över hela lägenheten osv
Ligger i sängen och Jag ställer mej upp småhopandes, flämtar samma könsord hela tiden... Darrar och tar klockradion och dammar ivg den i väggen... sladden sitter då kvar i kontakten och stutsar tillbaka på mitt smalben.

 

SAAAAAAAATANS JÄVLA HORKLOCKA - Tar hela nattduksbordet och skickar in i väggen. osv

Hysteriskt roligt! :D

 

LoL... är det?

 

Känns ganska tragiskt igentligen :roll:

 

Tragiskt? Nej du....det där är underbart! Lite fantasi så ser man dem framför sig när de går bärsärkargång på sina saker....då kan man fan inte hålla sig för skratt! :lol: Kunde inte jag iaf...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

de roligaste med denna tråden är att (enligt min uppfattning) säkert 80% säger sig vara vinnare på poker, men ändå har den här tråden typ 28-29 sidor med inlägg om vad man slår sönder när man "förlorar" :P

 

klart att även vinnande spelare förlorar ibland men ni kanske ser humorn iaf =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vilken jävla tråd...jag lider också av detta syndrom.

 

 

lista på saker som har fallit under min ilska pga badbeats.

 

1, hål i dörr genom spark

2, hål i dörr-ruta genom spark

3, hål i vägg genom spark

4, ett sönderslaget datorbord

5, 2st nattukdsbord, med både spark och knytnäve

6, 3st stolar

7, över 5 tangentbord (tappat räkningen)

8, 2st möss med tråd och 2 trådlösa

9, 1 mobiltelefon

10, ljustakar

11, 2 bordslampor

12, flera dricksglas

13, hörlurar

14 hörlurar (idag)

15 skrivbord (idag)

 

högerknytnäve har fått en del stryk, när jag slår i väggen är det oftast en serie av 10 slag stenhårda, resultatet är svullna knogar och värk i en vecka.

 

 

 

Har varit nära flera gånger att demolera min laptop med, bara en uns av sans kvar som lyckats rädda den.

 

Jag förstår inte folk som säger att man inte ska bli förbannad, hur fan blir man inte förbannad ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vilken jävla tråd...jag lider också av detta syndrom.

 

 

lista på saker som har fallit under min ilska pga badbeats.

 

1, hål i dörr genom spark

2, hål i dörr-ruta genom spark

3, hål i vägg genom spark

4, ett sönderslaget datorbord

5, 2st nattukdsbord, med både spark och knytnäve

6, 3st stolar

7, över 5 tangentbord (tappat räkningen)

8, 2st möss med tråd och 2 trådlösa

9, 1 mobiltelefon

10, ljustakar

11, 2 bordslampor

12, flera dricksglas

13, hörlurar

14 hörlurar (idag)

15 skrivbord (idag)

 

högerknytnäve har fått en del stryk, när jag slår i väggen är det oftast en serie av 10 slag stenhårda, resultatet är svullna knogar och värk i en vecka.

 

 

 

Har varit nära flera gånger att demolera min laptop med, bara en uns av sans kvar som lyckats rädda den.

 

Jag förstår inte folk som säger att man inte ska bli förbannad, hur fan blir man inte förbannad ?

 

Du har inte funderat på att lugna ner dig lite bär du spelar, kanse är mer EV+ istället för att köpa nya saker hela tiden :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blir lite halvtråkigt från min sida med.

 

Ett par misshandlade möss & tangentbord har det blivit men de har inte fått några bestående men.

 

Däremot är det mera vanligt med städning pga upprörhet efter en dålig eller bra händelse.

Verkar vara svårt för mig att lära ställa kaffekoppar, saftglas & ölburkar längre än 2cm från bordskanten.

 

Mina lungor har också fått en del stryk iom ca dubbla -trippla cigarretintag efter negativa händelser.

 

De brutalaste misshandlen har nog varit på andras psyken när de kommer och stör mig unden en viktig hand t.ex på lunchen och får höra högljutt vrål i stilen med: "Håll käften", "Dra in i skogen och skut dig" eller "dööö".

 

Har nog inte hänt att samma person stört mig fler än en gång med något som inte är riktigt viktigt. :twisted:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...