Gå till innehåll

AsteriaPoker.com - Sign up 100% max €400 5x


sortguld

Recommended Posts

Hur är det med deposit-limit med cc? Funkar det att maila supporten och be dom höja till 400€ även på denna sida?

 

Det borde det göra...har mejlat dom och frågat om dom kan göra mig den tjänsten :)

 

Edit: Fick mejl nu och man måste vara en Frequent player...dom sa att jag skulle använda NetEller lr ngt annat. Har ju inte orkat fixat det än :?

 

2nd Edit: Mejlade igen och tjatade lite.

Fick svaret: Unfortunately we are still unable to raise your Credit Cards deposit limit. We

suggest you use the Bank Transfer deposit method in order to be able to get

the maximum possible first deposit bonus. You can find all the bank details

in the FAQ Support>Payments section of the website.

 

Irriterande...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur är det med deposit-limit med cc? Funkar det att maila supporten och be dom höja till 400€ även på denna sida?

 

Det borde det göra...har mejlat dom och frågat om dom kan göra mig den tjänsten :)

 

Edit: Fick mejl nu och man måste vara en Frequent player...dom sa att jag skulle använda NetEller lr ngt annat. Har ju inte orkat fixat det än :?

 

2nd Edit: Mejlade igen och tjatade lite.

Fick svaret: Unfortunately we are still unable to raise your Credit Cards deposit limit. We

suggest you use the Bank Transfer deposit method in order to be able to get

the maximum possible first deposit bonus. You can find all the bank details

in the FAQ Support>Payments section of the website.

 

Irriterande...

 

skumt...när jag mailade fick jag den höjd till €500 inom en minut...beror kanske lite på vem som tar emot mailet :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltså man blir nästan less!!! Jag signade upp mitt konto och använde koden "asteria400". I avtalet som vi kom överens om vid sign uppen stod det att jag skulle få 400e efter 2000 vip, men när jag skulle sätta in pengar någon dag senare så stod det att koden inte längre var okej. Jag förstår om de tagit bort koden och andra inte kan använda sig av koden, men jag signade ju siten med den koden och den var också anledningen till det. Förstår inte att de bara kan ändra villkoren såhär. De som har signat med en kod borde få tillämpa den också oavsett om det dröjer en liten stund innan man sätter in pengarna!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...