Gå till innehåll

Recommended Posts

Hur länge ska detta hålla i sig? Såg till slutet av året på Unibet. Men vet inte hur det är med SvS. 

SosseSverige förnerkar sig aldrig..

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Ur mitt lilla sample känns det som att action har ökat/oförändrad på /4 - /10.  Hur upplever ni att regleringen påverkat action på era stakes. Lär ju ta några veckor/månader innan det blir helt fucked 

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Har försökt att söka mig till infon men hittar det inte. Är det någon som vet om Holdem manager eller PT4 funkar på svs? Hörde av en reg att det ska finnas ett annat program som fungerar? 

Någon som vet?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Nu hände det två gånger att SVS bordet jag hade uppe bara frös mitt under spel, mitt internet funkar nu så jag vet inte vad som hände.

edit: fick upp att det var anslutningsfel.

Redigerad av swedish_orca

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Den 2020-07-09 kl 17:09, säger Kolle11 :

Har försökt att söka mig till infon men hittar det inte. Är det någon som vet om Holdem manager eller PT4 funkar på svs? Hörde av en reg att det ska finnas ett annat program som fungerar? 

Någon som vet?

Inlägg editerat på författarens begäran. /mod

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
14 timmar sedan, säger Scream85 :

advancedpokertools har ett program som tillåter holdem manager(kanske andra också). kostar 40$/månaden. Funkar perfekt.

Tror det bästa vore om detta bannades.

Man ska inte behöva betala 40 dollar i månaden för att spela på samma villkor som proffsen, bättre om det är tillgängligt för alla (gratis) eller om ingen tillåts använda det.

Redigerad av swedish_orca

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
3 timmar sedan, säger swedish_orca :

Man ska inte behöva betala 40 dollar i månaden för att spela på samma villkor som proffsen, bättre om det är tillgängligt för alla (gratis) eller om ingen tillåts använda det.

du använder väl en solver som kostar 10k

Redigerad av ölkaka
  • Haha 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
9 minuter sedan, säger ölkaka :

du använder väl en solver som kostar 10k

Jag använder ingen solver under spelets gång.

Dessutom är inte ens GTO strategi optimalt på nivån jag spelar på, jag kör pseudo-GTO pga att jag inte vet hur jag ska anpassa mig efter de jag spelar emot.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Den 2020-07-11 kl 03:28, säger swedish_orca :

Tror det vore bäst om HHs bara gjordes tillgängliga som tidigare så folk inte hade incitament att skapa dyra trackers som ökar klyftan mellan proffs och recs. 
Men staten gon stat.

• Like 3

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Går ju inte att köpa in sig på borden, står bara "Transaktionen misslyckades" (Mac-klienten). Horsida!

Redigerad av zubbefan
  • Like 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägg