Gå till innehåll

Recommended Posts

Den 2019-04-16 kl 23:34, säger SvartaKattten :

Så fort handlingarna blir offentliga kommer jag personligen hänga ut pellejönsarna här på forumet. Det har du mitt ord på.

Inget offentligt ännu Katten ?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Nån mer som har problem att musen liksom hänger sig på svs ibland? Blir missclicks sjukt lätt jämfört med en normal sida.

Redigerad av NX2MS

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Någon här som har koll på om det på något sätt går att få in händerna man spelar i PT4? Convertern verkar ju inte fungera längre?

Har inget emot att HUD inte går att använda. Däremot känns det avgörande att kunna kolla händer och ha en databas i efterhand. 

Vore grymt om nån kunde hjälpa eller sitter på information om något är på gång i närtid!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Vänner,

Har läst några sidor bak, men hänger inte riktigt med. Tänkte börja spela på svs igen. Går det att använta PT elelr Holdem Manager när man spelar, eller är det kört?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Den 2019-07-18 kl 22:33, säger WhiteHat :

Vänner,

Har läst några sidor bak, men hänger inte riktigt med. Tänkte börja spela på svs igen. Går det att använta PT elelr Holdem Manager när man spelar, eller är det kört?

Funkade med en converter innan. Men nu ser det inte ljust ut. Verkar inte komma nån lösning på det.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Texten får inte plats

Det finns en del irriterande småfel på Svenska Spels pokersite. Ett är att om man skriver en text på chatten så faller 2-3 bokstäver bort vid radskifte. Hur kan man släppa ut en klient utan att kolla att hela sista ordet på en rad får plats innan det blir ny rad? Om jag hade programmerat klienten hade jag aldrig gjort en sådan miss, det kan jag lova.

Det har gått rätt lång tid sedan klienten släpptes och felet kvarstår. Det är verkligen dåligt.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
25 minuter sedan, säger calibrat :

Ligger sajten nere? Lyckas inte logga in..

Nej, den är uppe och rullar - misstänker dock att dom stängt av nya inloggningar. Mycket lagg och annat knas atm.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
4 timmar sedan, säger AmyWinehouse :

Någon mer än mig som saknar pengar från borden idag?

Du är inte ensam, har heller inte kunnat logga in sen i eftermiddags. 

Dela detta inlägg

Länk till inlägg