Gå till innehåll

SAJT: SvenskaSpel.se


Recommended Posts

[quote=MrSokrates;1865865]Jag blir konstant mot"riggad" på den nya klienten. Ytterligare en bugg som måste åtgärdas pronto.[/quote] Tack för en snabb förbättring. ;-) [quote=Baruka;1865891]Tar det fortfarande några timmar eller nästa dag för att få pengarna från borden?[/quote] Verkar variera. Själv har jag knappt märkt av det.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

[quote=Bloop;1865890]Hehe! Underbart. Är det någon av er som varit i kontakt med Sv. Spel angående utbetalningar som fått svar på när man kan förvänta sig pengar på sitt konto?[/quote] Jag fick som svar av supporten att pengarna skulle komma in antingen idag på sen-eftermiddagen, eller under morgondagen.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

[quote=corgi;1865909]Har märkt att många betar 2/3pott väldigt snabbt som om de hade snabbknappar. Nån som vet hur?[/quote] på android finns det snabbknappar, har man bettat 2/3 pott innan så är det förvalt vad jag minns. För övrigt är android-versionen ganska bra, precis en sån hade jag önskat mig till pc. Avskalad och bra.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fortfarande problem att få tillbaks alla pengar efter man stänger ner bord? Rätt säker på att det fattas cash iaf. Fan va äckliga de är. Hur svårt kan det vara att någorlunda kvalitetssäkra klienten innan man släpper den? Känns som man lirar på en beta.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

[quote=Bitcorn;1865927]Fortfarande problem att få tillbaks alla pengar efter man stänger ner bord? Rätt säker på att det fattas cash iaf. Fan va äckliga de är. Hur svårt kan det vara att någorlunda kvalitetssäkra klienten innan man släpper den? Känns som man lirar på en beta.[/quote] ja nu fattas det pengar på saldot igen, dom trodde kanske att dom hade fixat problemet men nu börjar det bugga igen. alltså hade dom aldrig fixat buggen på riktigt så det kanske blir normalt att det här händer nån gång i veckan.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gjorde uttag i tisdags den 14/3 har fortfarande inte fått några pengar insatta på kontot. Mejla kundservice som fick direkt svar att det är problem med uttag för tillfället och att det kan ta en dag mer än vanligt. Då borde pengarna dykt upp igår lol. Hoppas dom kommer in under dagen. Skärpning Svs!
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

helt otroligt hur dom behandlar sina Pokerkunder alltså. det är väl 3-4 uppdateringar/nedstängningar per vecka numera? Sen kmr dom aldrig att bta tillbaka heller dom är så stolta över den här skitversionen till klient så det är sjukt. tkr snd om heltidsspealre som tappar pengar på det här. Själv så spelar det inte någon vidare roll för mig, men alltid fint att dra in lite extra cash såklart.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

[quote=Kokosnöten;1865963]Är det någon som har kontaktat någon myndighet eller liknande angående hur svenska spel sköter pokern?[/quote] Ja, börjar väl bli dags att dra ihop anmälningar till lotteriinspektionen och kanske även någon internationell spelövervakare? Är klienten ens godkänd att spela på?
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

[quote=WannaSeeMyPig;1865980]Jag som trodde 6-manna i Fredagsfighten var det värsta någonsin men ingen Fredagsfighten alls är nog fan värre.[/quote] Vad menar du med värsta? Sämst motstånd? Själv missade jag förra fredagen då jag inte kunde köpa in på vissa turneringar. Så ligger den nere idag också.. fy fan vilket skämt.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...