Gå till innehåll

SAJT: SvenskaSpel.se


Recommended Posts

[quote=SvSklient;1865822]vad i hela helvetet har dem gjort nu då? ska gå in och köpa in på bordet. Transaktionen misslckades sen KAstas man ut går ej köpa in på bordet alltså?[/quote] Samma här. Har försökt köpa in på flera bord. "Transaktionen misslyckades" är det enda som sker. Bra där SvS. Klåperiet vet inga gränser på den institutionen, tydligen. Om de åtminstone kunde pudla lite och visa lite ödmjukhet mot kunderna, istället för den totala arrogans som nu råder. De går ju inte ens ut med några riktiga "statements" om hur de tänkt sej lösa situationen. Nu går jag till 888 poker så länge.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

[quote=minibiff;1865836]Ahdå, de kom in dagen efter... :lol:[/quote] Shit, rätt sjukt då man (åtminstone jag) har så mycket sämre koll med den här klienten också. :shock: Om det var mindre andel av den summa jag hade inne skulle jag inte ens märka det. Aja, får väl hoppas inget kan försvinna ut i luften för all framtid då.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

[quote=Dr_Anonymous;1865846]Seriöst Trillske trolla är det det enda du kan i livet? Herregud. Vaddå 2-3 dagar med uttag på svs? Det tar väl en dag bara? Jag tar ut innan 23.59 och får in dem runt 12.40 - 12.50 dagen efter? Det är väl att vara snabba?[/quote] Av 5 uttag de senaste månaderna har 4 tagit mer än en dag så det går inte alltid så snabbt.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha men va fan.. ja nu vet jag att jag inte drömmer iaf. Den här gången kraschade inte bordet, jag bara lämnade. 620:- gick upp i rök, och jag har fortfarande inte fått min tusenlapp så närmar mig minibiffs upplevelse fast åt andra hållet. Jag tror inte jag väntar jättemånga dagar innan detta når media. Det är liksom inte ett okej när ett statligt monopol tar kunders pengar, även om det inte är med flit.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan man inte sitta ut på ett bord utan måste man sitta ut på alla? Valen är sitt ut nästa hand eller nästa SB? De har lyckats att man kan justera lobbyfönstret hur man vill med borden kan man bara ha rektangulära? Kan man inte se vem som vinner potten och hur stor den är om man bara har chatten på och inte sammanfattningen? Dessa tre saker är enkla grundläggande saker som ska funka. Sen finns det 100 saker till.....
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

[quote=Folke Rosvall;1865825]Så var det dags för en ny version av den nya klienten. Den tredje om jag har räknat rätt. Jag tycker inte om att korten ser så konstiga ut. Inga bilder på J, Q och K och t.ex. bara ett hjärter för hjärter 8 när det borde vara 8 stycken. Så ser ingen riktig kortlek ut. Bu.[/quote] I dag ser korten ut som vanligt igen. Vad var det för konstiga kort igår? Misstag eller avsiktligt?
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

[quote=Folke Rosvall;1865856]I dag ser korten ut som vanligt igen. Vad var det för konstiga kort igår? Misstag eller avsiktligt?[/quote] Om du går till Inställningar-Allmänna inställningar och tittar på höger sida så kan du välja om du vill ha kort med eller utan kläder samt fyrfärgskortlek eller inte.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

[quote=superficial;1865868]På tal om snabba uttag. Någon mer än jag som haft problem med uttag senaste dagarna? Jag har, precis som Dr_Anonymous, alltid fått pengarna runt 13-tiden dagen efter uttag. Nu däremot är jag inne på 3e dagen utan att något kommit in. Börjar bli aningen fundersam..[/quote] Segt för mig också
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

[quote=superficial;1865868]På tal om snabba uttag. Någon mer än jag som haft problem med uttag senaste dagarna? Jag har, precis som Dr_Anonymous, alltid fått pengarna runt 13-tiden dagen efter uttag. Nu däremot är jag inne på 3e dagen utan att något kommit in. Börjar bli aningen fundersam..[/quote] Jupp, själv inne på andra dagen nu. Pengarna brukar annars komma dagen efter om uttaget inte sker allt för sent dagen innan. Varför ska detta OCKSÅ behöva krångla? Uttagen via Sv. Spels hemsida till min bank ska väl för helvete inte ha något med själva pokerklienten att göra. Jag skämtar inte när jag påstår att detta är den sämsta uppdatering jag sett av något någonsin, datorrelaterat eller inte. Wow. [URL="https://www.youtube.com/watch?v=OReGUIdddJw"]Everyone has AIDS[/URL]
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

[quote=Bloop;1865874]Jupp, själv inne på andra dagen nu. Pengarna brukar annars komma dagen efter om uttaget inte sker allt för sent dagen innan. Varför ska detta OCKSÅ behöva krångla? Uttagen via Sv. Spels hemsida till min bank ska väl för helvete inte ha något med själva pokerklienten att göra. Jag skämtar inte när jag påstår att detta är den sämsta uppdatering jag sett av något någonsin, datorrelaterat eller inte. Wow. [URL="https://www.youtube.com/watch?v=OReGUIdddJw"]Everyone has AIDS[/URL][/quote] Grädde på moset... Tjejen hade med tagit ut pengar och ringde med och ville veta. Efter hon har lagt på blir jag uppringd av ett gbg-nummer där det var en röst som sa : tack för att du vill deltaga i en undersökning för att förbättra kundtjänst. Äh, va fan. ok då tänkte jag. -Tryck 1-5 hur snabbt du kom fram. -5 -Tryck 1-5 hur snabbt du kom fram. -555 -Tryck 1-5 hur snabbt du kom fram. -5555555555555555555555555555555555555 -Tryck 1-5 hur snabbt du kom fram. Inte ens DET funkade... :lol::lol:
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...