Gå till innehåll

Recommended Posts

Hur kan Svs tycka att det är rationellt att stänga ned klienten (på en lönehelg) bara för att det blir vintertid?! Dessutom väljer ni att stänga ned till kl 5. Varför ska ni ha 4½ timmar marginal på en så enkel sak som vintertid?!

 

Och varför inte gå ut med det i tid att ni tänker stänga ned klienten?!

 

Snyggt förstainlägg efter 5 år!

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
  • Svars 12,7k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

https://www.di.se/debatt/ardalan-shekarabi-riskerar-sanka-hela-licenssystemet/  

Hej! Jag har precis mailat till Ardalan Shekarabi, som är ansvarig minister på socialdepartementet. Jag förväntar mig tyvärr ingen respons, men känner att jag i alla fall måste försöka att uppmärksamm

Är det Ronny på 37 olika konton som ställer dessa frågor? 

Posted Images

Hej svenska spel. Det känns som att det är ganska brutalt mot oss som lever för att spela poker i er klient att ni väljer en avstängning för något så banalt som en årstidsändring. Hoppas att det finns möjlighet att ombesörja oss som gediget genuint tycker om tryggheten och självklarheten i att spela hos er, även om det innefattar obekväma arbetstider hos produktion- och utvecklingsavdelningen.

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Hur kan Svs tycka att det är rationellt att stänga ned klienten (på en lönehelg) bara för att det blir vintertid?! Dessutom väljer ni att stänga ned till kl 5. Varför ska ni ha 4½ timmars marginal på en så enkel sak som vintertid?!

 

Och varför inte gå ut med det i tid att ni tänker stänga ned klienten?!

 

SvS har ju inkompetent personal. Ska väl inte ta mer än 30-60min att ordna om man kan sitt jobb..

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Problemet är att leverantören BossMedia inte lyckats skapa en mjukvara som fungerar. Det går helt enklelt inte att åtgärda.

 

Klienten är ett stort skämt! Det är inte 2003 längre...

 

Jag verkligen HATAR Boss Media, men här måste jag ta dom i försvar: Det är inte Boss Medias fel att SvS måste stänga ner, för ingen annan sajt som använder Boss programvara stängde ner i natt. Felet ligger hos SvS.

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Jag verkligen HATAR Boss Media, men här måste jag ta dom i försvar: Det är inte Boss Medias fel att SvS måste stänga ner, för ingen annan sajt som använder Boss programvara stängde ner i natt. Felet ligger hos SvS.

 

 

Kanske för att dessa sajter berör fler än svenska medborgare?

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Hej svenska spel. Det känns som att det är ganska brutalt mot oss som lever för att spela poker i er klient att ni väljer en avstängning för något så banalt som en årstidsändring. Hoppas att det finns möjlighet att ombesörja oss som gediget genuint tycker om tryggheten och självklarheten i att spela hos er, även om det innefattar obekväma arbetstider hos produktion- och utvecklingsavdelningen.

 

Årstidsändring? Är hösten slut nu? :-D

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Kan ni inte snälla lägga till 300 & 500 Sek Plo hilow husngs igen?? Finns ju 20-100 idag och ser inte vf ni inte kan lägga till högre.

 

Vi valde att ta bort denna nivå då det var väldigt lite spel på den nivån. Vi tar med ditt önskemål i våra översyner av utbudet.

 

 

Hej Svenska Spel!

 

Jag har som tidigare skrivit i tråden att jag har ett stort problem med er poker-klient. Det är nämligen så att jag blir utskickad från era pokerbord då och då, nästan varje dag om jag spelar på full ös. Det kan hända när jag är mitt i en pott eller när som helst. Först tappar jag kontakt med era bord, typ att spelet stannar till. Kan inte lägga/syna/betta, som om jag har tappat kontakt med mitt internet. Men det har jag inte, för jag kan fortfarande göra allt annat som att surfa eller kolla på porr.

 

Jag misstänker att det är, som en annan användare har skrivit i tråden, att man kanske tappar kontakt med internet i en millisekund (för jag kan fortfarande göra allt annat på internet, även samma sekund som jag blir fryst/utskickad av era bord).

 

Kan du inte meddela detta till er tekniska avdelning, att man fixar klienten så att man inte blir utskickad för att man tappar kontakt med er klient en millisekund (max!) och förlorar pengar på alla potter man är involverad i. Att man ska kunna komma in igen så fort man får kontakt igen (efter en millisekund). Jag känner att mitt liv är hopplöst efter detta problem. Jag gråter till sömns varje natt. Jag har på senare tid börjat käka tramadol för att jag inte kan behärska smärtan er kommunistiska spelverksamhet ger mig.

 

Så snälla ta upp detta problem med er tekniska avdelning och hjälp en sorgsen pokerspelare att inte begå självmord!

 

Som du vet så är pokerspel ett spel som behöver konstant uppkoppling för att se hur alla agerar och känna av när det är din tur. Det är alltså inte likvärdigt med det du streamar via internet, då den oftast buffra så ej små dippar i uppkopplingen märks. Tyvärr har vi ingen möjlighet att buffra så när du upplever en mindre uppkopplings dipp som ej återkopplar blir du utkastad från bordet för att kunna återkoppla manuellt. Beroende på om det enbart är ett bord eller klienten i sig som tappar uppkopplingen så blir du mer eller mindre drabbad.

Det är självklart beklagligt om man är mitt i en pott när detta sker, då detta kan göra så du foldas och inte kan agera i potten som tänkt. Vad exakt som gör att just du tappar kontakten är svårt att säga rakt av. Det bästa du kan göra är att kontakta vår kundservice på 0770 - 11 11 11 så kan de ge tips och tricks för att felsöka och förhoppningsvis hjälpa så du ej upplever detta i samma utsträckning som idag.

 

 

Jag spelar numera i princip bara turneringar på SvS numera och har ett par förslag i all välmening (vissa av dem har kanske vart uppe förut).

 

2) Det vore fint om tidsbanken kunde utökas succesivt under turneringens gång. Kan bli lite tight om tid att fatta beslut ibland.

 

3) Prisstrukturen är väldigt top-heavy. Jag tycker det vore fint om prispengarna kunde spridas ut en aning mer generöst på finalbordet. Finns seriöst intresse så kan jag, eller någon annan som känner sig manad, ta fram förslag på alternativa prisstrukturer. Bekräfta i så fall.

 

Det var allt för den här gången...

 

Tack för dina förslag. Idag har vi ingen teknisk möjlighet att succesivt öka tidsbanken under turneringens gång men absolut ett önskemål till framtida förbättringar.

 

Angående prisstrukturerna så har vi olika strukturer för olika inköpsnivåer idag, men självklart är vi öppna för förslag och ändringar i detta. Har ni förslag på prisstrukturer kan ni skicka ett PM så tar vi med oss detta till eventuella framtida pristruktur förändringar.

 

 

Jag spinner vidare på det Evergrey tar upp

 

Det är faktiskt en skandal att ni har den typen av popup-rutor, med direkt registrering.

 

Om det inte är över gränsen för hur man får agera som spelbolag, så är det iaf i det gråa gränslandet. Om man lägger till att ni är ett statligt bolag, så blir det direkt pinsamt.

 

Jag är för dålig på juridik för att vara säker, men detta gränsar till berägligt beteende, eller hur det nu ska formuleras enligt konsumentköplagen, eller vilken lag som nu råkar vara tillämplig. ÄNDRA BUMS!

 

I våra turneringsmeddelanden så är det ingen direkt registrering som sker utan det meddelandet du får upp på bordet behövs konfirmeras återigen för att du ska bli reggad till den aktuella turneringen. Vi tar med oss era synpunkter för att se om vi kan bli än mer tydliga i copyn för dessa meddelanden så det ej ska behövas registrera sig av misstag.

 

 

 

Svs ni har gjort flertalet idiotiska misstag genom åren men att stänga ner klienten en löningshelg för att vrida tillbaka klockan kan nog slå priset. Helt sinnessjukt.

 

Det är absolut inte optimalt att behöva stänga ner under löningshelg och hade vi fått valt så hade vi givetvis inte stängt ner klienten denna helg eller någon annan dag heller för den delen. Tyvärr är det så att nuvarande system är beroende av service varje vecka och detta påverkar även Poker. Jag tillsammans med alla er (tror jag) hoppas att det kan bli ändring på detta i framtiden.

 

 

Eftersom ni stängde ner ett bra tag natten till söndag osv, då behövs det väl inte stängas natten till Onsdag hoppas jag? Inte behöver ni göra serviceunderhåll typ 3 dagar senare igen då? :roll:

Det är helt rätt, inget servicefönster natten mellan tisdag och onsdag så då kan ni spela poker hela natten!

 

Mvh/

Niklas - Poker

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

är Ni Helt Jävla Seriösa Eller. Jag Står I Valet Och Kvalet Mellan Att Gå Och Lägga Mig Eller Grinda. Jag Hinner Spela 15minuter Och Backar 4 Jävla Inköp. När Jag Sedan Börjar Lira Seriöst Och Tänke Ratt Jag Skall Jobba Tillbaka Backet Så Kraschar Eran Jävla Site? Vad Fan är Det För Fel På Er.

 

Jag Vill Ha Någons Huvud På Ett Jävla Fat Och Att Samtliga På Svenska Spel Avgår Med Omedelbarverkan.... Fyfan För Er Och Er Pissiga Klient. Kan Ni Inte Bara Samlas På Götaplatsen/sergelstorg Och Bara Dööööööööööööö

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...