Gå till innehåll

SAJT: SvenskaSpel.se


Recommended Posts

har en fråga, använder pt och undrar ifall raken som står där stämmer?

 

börjar fundera för denna månaden har jag spelat närmare 29k tusen händer och de står att den totala raken är 42800kr?

 

låter sjukt mycke så min fråga är kan de stämma?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

har en fråga, använder pt och undrar ifall raken som står där stämmer?

 

börjar fundera för denna månaden har jag spelat närmare 29k tusen händer och de står att den totala raken är 42800kr?

 

låter sjukt mycke så min fråga är kan de stämma?

 

42800 måste vara den totala raken som alla spelare på dom borden du har suttit på har betalt tillsammans.

 

Du måste vara inne i fel flik i pokertracker och kollar.

 

kolla general info.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eh, verkar vara en bugg i klienten? Ibland blir man "förbisprungen" i kön då man ställt sig i kö till bord. Någon som lade till sitt namn senare hamnar före i listan..

 

Om jag ställer mig i kö till alla bord på en viss nivå så försvinner jag alltid från listan efter c:a en minut, mycket lustigt. Funkar dock när jag ställer mig i kö till ett specifikt bord.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok, med risk för att vara mera sur än konstruktiv (och även få bannor för att jag inte har läst igenom hela den här 115 sidor långa tråden [samla ALLT om en sajt i EN tråd?! wtf?]). Nåväl:

 

Nu har jag sent omsider börjat spela på SvS och jag är ärligt talat mållös. Det finns f*n inte en enda sak som är ens i närheten av halvbra i Svenskas klient. Är det här resultatet av en programmeringskurs på ett gruppboende eller nåt märkligt socialt experiment iscensatt av staten?

 

Det självklara vore väl att göra en lista över saker i klienten som borde åtgärdas, fixa en massa underskrifter och sen skicka in ett upprop till SvS, men den listan skulle förmodligen bli oändligt lång och aldrig bli klar och därmed aldrig komma SvS tillhanda. Nej, SvS pokerklient är tyvärr ett klassiskt fall av icke-patchbar mjukvara. Den är feltänkt, från början till slut. Addera till detta alla "normala" småbuggar och vi har ett sorgligt fall av produkt som bör skickas direkt till slaktbänken.

 

Snäääälla SvS, ta en titt på hur 99,99% av alla världens pokerklienter funkar, efterapa det och överraska oss med en helt ny klient till första september. Ok, fisken är ju a plenty och den låga raken trevlig, men klienten är så kass att den neutraliserar fördelarna med att spela hos er.

 

Det var allt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad är dåligt med klienten?

 

Jag kan inte komma på något speciellt jag skulle vilja ändra på iaf..

 

Överlappningen, ingen miniview, kass filterfunktion i lobbyn, föredrar 6-mannabord eftersom det är mer standard på sajterna, att storstacken får mucka korten vid all-ins medan den som är täckt tvingas visa varje gång.

Senast jag lira där fanns en förbannat irriterande bugg när man skulle köpa in annat än max eller minibelopp.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok, med risk för att vara mera sur än konstruktiv (och även få bannor för att jag inte har läst igenom hela den här 115 sidor långa tråden [samla ALLT om en sajt i EN tråd?! wtf?]). Nåväl:

 

Nu har jag sent omsider börjat spela på SvS och jag är ärligt talat mållös. Det finns f*n inte en enda sak som är ens i närheten av halvbra i Svenskas klient. Är det här resultatet av en programmeringskurs på ett gruppboende eller nåt märkligt socialt experiment iscensatt av staten?

 

Det självklara vore väl att göra en lista över saker i klienten som borde åtgärdas, fixa en massa underskrifter och sen skicka in ett upprop till SvS, men den listan skulle förmodligen bli oändligt lång och aldrig bli klar och därmed aldrig komma SvS tillhanda. Nej, SvS pokerklient är tyvärr ett klassiskt fall av icke-patchbar mjukvara. Den är feltänkt, från början till slut. Addera till detta alla "normala" småbuggar och vi har ett sorgligt fall av produkt som bör skickas direkt till slaktbänken.

 

Snäääälla SvS, ta en titt på hur 99,99% av alla världens pokerklienter funkar, efterapa det och överraska oss med en helt ny klient till första september. Ok, fisken är ju a plenty och den låga raken trevlig, men klienten är så kass att den neutraliserar fördelarna med att spela hos er.

 

Det var allt.

 

håller verkligen med...Den klienten är så värdelös att det inte är sant. Det är också otroligt uppenbart att det den/det som programmerat den inte spelar poker. (hur sjukt är det inte att ha en förvalsknapp me texten "call any" ???)

 

Även extremt lustigt när dom gör en stor uppdatering. Sedan när man loggar in så märkar man att dom:

1. Lagt till extra irritatonsmoment ex. grodläten när det är ens tur

2. fixat buggar man inte visste om

2 B. Låtit bli att fixa stora buggar alla visste om.

2 C. Lagt till lite extra buggar.

3. Lagt till lite fler idiotfeatures som ingen vill ha

4. Låtit bli att lägga till användarvänliga featuers som alla vill ha

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...