Gå till innehåll

SAJT: SvenskaSpel.se


Recommended Posts

och eftermiddagen är slut eller?

 

Du kanske gillar att vänta till 18.00, eller du kanske inte spelar där alls? Klart det är uselt att inte kunna informera närmare om när uppgraderingen är slutförd!

 

Om man får tro SvS' hemsida har ett tiotal personer loggat in, mne jag testade och det fungerar fortfarande inte.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tillbringar rätt mycket tid där.

 

Har du tänkt på att det kanske är så att de inte vet när det kommer att vara färdigt. Så istället för att ange en tidpunkt som de kanske inte kan hålla så tänjer de på tidsbegreppet.

Men det löser sig nog och alla kommer in så småningom när de är klara med uppdateringen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tillbringar rätt mycket tid där.

 

Har du tänkt på att det kanske är så att de inte vet när det kommer att vara färdigt. Så istället för att ange en tidpunkt som de kanske inte kan hålla så tänjer de på tidsbegreppet.

Men det löser sig nog och alla kommer in så småningom när de är klara med uppdateringen.

 

Nej, antagligen vet de inte - men det borde de veta! Det finns knappast någon annan site som håller på så här och drar ut på tiden med uppgraderingar och liknande.

 

Visst, det löser sig säkert och alla kommer in så småningom - jag tycker bara det är så irriterande med sådana som du som inte tål att andra klagar på saker som faktiskt är anmärkningsvärda!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Visst, det löser sig säkert och alla kommer in så småningom - jag tycker bara det är så irriterande med sådana som du som inte tål att andra klagar på saker som faktiskt är anmärkningsvärda!

 

Det är ok att klaga på så såna saker om man tycker att det är nått att klaga på.

Men ta då om folk tycker att det borde finnas viktigare saker i livet att klaga på.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

De tio inloggade är troligtvis några testare som säkerställer att uppgraderingen fungerar som den ska. Ska bli intressant att se vad som har ändrats. Finns det någonting ifrån Boss-nätet som inte SvS har än?

 

Hur är det med justerbara bord? Kan det va nått denna gång. Hoppas, hoppas, hoppas. Eller fyrfärgslek?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...