Gå till innehåll

Recommended Posts

Måste säga att denna nya klient känns som ett stort steg i rätt riktning. Nu känns det som en halvdålig klient man kan acceptera tack vare andra fördelar. 10/10 

• Like 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
17 minuter sedan, säger Daxxar :

Måste säga att denna nya klient känns som ett stort steg i rätt riktning. Nu känns det som en halvdålig klient man kan acceptera tack vare andra fördelar. 10/10 

wow man kan välja size på bettingknapparna

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
2 timmar sedan, säger calibrat :

Nån som hittat var man ser hur många händer man spelat sen man senast nollställt?

Klicka på ditt namn.

• Like 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
27 minuter sedan, säger Kokosnöten :

Ngn som vet om svs modden för borden fortfarande fungerar eller ngn som har den?

Fungerar inte längre, men hoppas på att de lyckas uppdatera den för nya klienten =) 

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
1 minut sedan, säger Paddington :

Fungerar inte längre, men hoppas på att de lyckas uppdatera den för nya klienten =) 

Det var väl DonnieDarko1 som hade skapat den. Ngn som känner honom?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
2 minuter sedan, säger Kokosnöten :

Det var väl DonnieDarko1 som hade skapat den. Ngn som känner honom?

Eller jag syftade iaf på handconvertern för HUD osv o det är väl Ronny

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
5 minuter sedan, säger Ronnyboy :

Jobbar på en lösning.

så ha lite överseende, var rätt oväntat att bytet skulle påverka handhistoriken.

Självklart Ronny, vi är bara glada att du finns! =) 

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Funktionen favoritbord borttagen? Fan! Mycket rörigare lobby. Åh, vad jag hatar förändringar!

Redigerad av rasmus88
  • Like 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
3 timmar sedan, säger rasmus88 :

Funktionen favoritbord borttagen? Fan! Mycket rörigare lobby. Åh, vad jag hatar förändringar!

Äsch, borden är väl viktigare? Mycket bättre layout på de nu.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Har det varit stor efterfrågan på rake-trap... *hrm* flop & go från spelarnas sida eller?

Disconnect-protection i denna uppdatering som vi väntat >10 år på?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Den 2018-03-08 kl 21:42, säger JGrande :

Jag är egentligen inte förvånad över svaret, men ändå blir jag lite smått tiltad. Det är liksom enklast möjliga att skylla på användaren.

"Hej,

Du har tidigare varit i kontakt med oss gällande anslutningsproblem till Svenska Spels Poker.

Våra tekniker har undersökt felet och tittat på den information du och andra kunder med liknande
problem har lämnat. Deras undersökning har visat att felet ej finns i Svenska Spels system, utan 
i din anslutning.

Om du fortfarande upplever dessa problem så kan du prova några av tipsen nedan.

De föreslår att du noga kontrollerar att du ej har annan mjukvara som kan blockera anslutningen, 
t.ex. anti-virus eller brandvägg. Du kan även pröva att använda en annan anslutningskälla, t.ex. dela WiFi från mobiltelefonen.

Ytterligare en sak du kan pröva är att avinstallera klienten, och sedan installera den på nytt. Var då noga med att ta 
bort alla filer kopplade till klienten. För att lösa detta kan du använda något av de verktyg som finns på Mac App Store, 
alternativt göra det manuellt.

Med vänlig hälsning

Frej
Kundservice
Svenska Spel"

Nu efter senaste uppdateringen går det att logga in i klienten, men inte öppna något bord 

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Har än så länge ett gott intryck av klienten. Tycker iofs inte om när borden är kvadratiska, men det är ett smärre problem.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
18 timmar sedan, säger Svenska Fel :

Hade precis checkraisat ett set mot en fisk. Svs stänger klienten för underhåll mitt i handen. Underbart. 

Gillade hur nedräkningen till stängningen började 2:50 men fortsätter efter nedräkningen och stänger istället plötsligt ner mitt i händerna kl 3 på pricken :)

• Like 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu