Gå till innehåll

SAJT: SvenskaSpel.se


Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Gång på gång får jag detta meddelande:

"Anslutningen har gått förlorad.
Om du vill återansluta till chatten måste du logga in på pokerklienten på nytt."

Jag märker inte att min anslutning skulle ha gått förlorad. Jag förstår inte meddelandet. Finns det fler som gång på gång får detta konstiga meddelande?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1 timme sedan, säger Folke Rosvall :

Gång på gång får jag detta meddelande:

"Anslutningen har gått förlorad.
Om du vill återansluta till chatten måste du logga in på pokerklienten på nytt."

Jag märker inte att min anslutning skulle ha gått förlorad. Jag förstår inte meddelandet. Finns det fler som gång på gång får detta konstiga meddelande?

Samma problem för mig. Jag har fått det här meddelandet sedan september typ. Kontaktade Svenska Spel och de sa att många hade samma problem och att de jobbar på en lösning haha:D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1 timme sedan, säger Folke Rosvall :

Gång på gång får jag detta meddelande:

"Anslutningen har gått förlorad.
Om du vill återansluta till chatten måste du logga in på pokerklienten på nytt."

Jag märker inte att min anslutning skulle ha gått förlorad. Jag förstår inte meddelandet. Finns det fler som gång på gång får detta konstiga meddelande?

Jag får det också. Tror att alla andra även får det. Chatten är uppenbarligen väldigt känslig.. det krävs ju en enorm bandbredd att chatta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

15 timmar sedan, säger bävernäve :

Samma problem för mig. Jag har fått det här meddelandet sedan september typ. Kontaktade Svenska Spel och de sa att många hade samma problem och att de jobbar på en lösning haha:D

 

15 timmar sedan, säger emiiii :

Jag får det också. Tror att alla andra även får det. Chatten är uppenbarligen väldigt känslig.. det krävs ju en enorm bandbredd att chatta.

Ok, tack. Då är inte felet hos mej utan hos Svenska Spel. Inte för att det stör speciellt, men konstigt att det tar så lång tid att lösa.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Finalbordade Julbefrielsen i natt men klockan 3 på natten skulle de utföra lite "underhåll" av klienten så turneringen skulle fortsätta idag. Idag vaknade jag upp till det här mailet :) SVS:h:

 

Citat

 

Hej,

I natt pausade vi turneringen Julbefrielsen på grund av att vi stängde för underhåll av bakomliggande system. Vi har beslutat att avbryta turneringen och har därför återbetalat den enligt våra regler. Pengarna finns på ditt spelkonto.

 

Vi beklagar det inträffade och skall säkra så att samma sak inte inträffar igen.  

 

God fortsättning och lycka till med framtida spel!

Med vänlig hälsning

*******

Svenska Spels Poker

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den 2018-01-01 kl 21:24, säger freddex1989 :

Svar nej, man kan spela på fler än 3 bord samtidigt. Men nya klienten suger. Det gjorde iofs den gamla också. 

5 har jag lyckats få upp, sen säger den stopp.

Men vad fan hände just? Jag blev utkastad. Något krashade och jag har bildbevis på det, eftersom jag just spelade in en ny pokerfilm där jag spelar 5 bord NL100sek/anonym/FR. Jag laddar strax upp den. Ingen fler som just blev utkastad? (kan ha varit min gamla dator som spökade också)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den 2018-01-02 kl 22:13, säger freddex1989 :

5 har jag lyckats få upp, sen säger den stopp.

Men vad fan hände just? Jag blev utkastad. Något krashade och jag har bildbevis på det, eftersom jag just spelade in en ny pokerfilm där jag spelar 5 bord NL100sek/anonym/FR. Jag laddar strax upp den. Ingen fler som just blev utkastad? (kan ha varit min gamla dator som spökade också)

Varför skriver du med dig själv lol men max 5 cg är det man kan lira 

Redigerad av ölkaka
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den 2017-09-24 kl 15:21, säger wahlen1 :

hej boys. Har nyss börjat lira igen och tänkte höra hur det fungerar med holdem manager nu på svs? Läste bara att man inte får sin handhistorik på datorn utan på svenskaspels databas? Så då borde det rimligtvis innebära att man inte kan köra HEM? Eller om det går kan någon förklara hur jag löser :D ty

Citat

Det är inte tillåtet för spelare att för beräkning av bästa bud använda pokerrobotar, dataprogram eller andra liknande hjälpmedel.

Jag undrade samma. Men så här står det på deras hemsida.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...