Gå till innehåll

SAJT: SvenskaSpel.se


Recommended Posts

Såg nu att ni kommer stänga ner inatt? Bra gjort svs på en lönehelg o allt.

 

Vet att ni kommer säga att det är sommartid osv, men det är inte imorgon. Så då kommer ni ju stänga ner natten till söndag OCKSÅ. Snyggt!

 

Du gav mig precis en hjärtattack..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan ni återinföra pl Omaha hilow hu sngs 300+15 och 500+25?

Förut så har vi rensat bort inköpsnivåer bland Sit&go-utbudet då det ej spelats och enbart tagit plats i lobbyn, vi har därför inga planer just nu på att återinföra detta idag men tar med det som ett önskemål för att testa i senare utbud.

 

Såg nu att ni kommer stänga ner inatt? Bra gjort svs på en lönehelg o allt.

 

Vet att ni kommer säga att det är sommartid osv, men det är inte imorgon. Så då kommer ni ju stänga ner natten till söndag OCKSÅ. Snyggt!

 

Du såg inte i syne, det var lite urplockat med turneringar under natten vilket berodde på att vi idag gjort förändringar inför tidsomställningen som sker natten mellan lördag och söndag. Nu ska nattens turneringar vara tillbaks men du är inne på rätt spår att vi kommer stänga ner för service den 30/3. Kl 01:45 kommer klienten att vara stängd och öppnas igen ca 04:30 (sommartid).

 

 

 

Niklas, vet du om svs har några planer på att införa andra spel som t.ex 2-7 Triple Draw FL osv? Det är ett "upcoming" populärt spel just nu, som svs borde haka på.

 

Tack på förhand,

 

Carl

Detta är inget som finns i våra planer det närmaste året men vi tar även med detta som ett önskemål till framtida utveckling.

 

Passar även på att önska alla en trevlig helg!

 

Mvh/

Niklas - Poker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skaffa garantiturneringar, dem fylls alltid upp och drar oftast upp både rejk och prispott ändå (win-win)

 

Eftersöker även något dyrare event än 600-800 krs klassen.

Säg en mothly garanti med 2000-3000 i inköp likt dem stora sajterna hade nog gjort skillnad till det bättre!

 

hehee det har klargjorts i typ 8år nu att det inte kommer hända, då det är ägt av staten o de får inte ha garantipotter eller freerolls osv.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skull bara vilja gratulera er till nytt personbästa i värdelös klient-ping-uppkoppling. Blev utkastad från finalbordet heads-up i turnering, och samtidigt raisar megafirren min nötsteg på ett annat bord å vi var 350bb djupa. Efter den härliga utkastningen, det var dyra 2 minuter, så stängdes skiten ned av en grymt svärande gnurf. Men, det var väl mitt nät det var fel på, eller hur Niklas?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skull bara vilja gratulera er till nytt personbästa i värdelös klient-ping-uppkoppling. Blev utkastad från finalbordet heads-up i turnering, och samtidigt raisar megafirren min nötsteg på ett annat bord å vi var 350bb djupa. Efter den härliga utkastningen, det var dyra 2 minuter, så stängdes skiten ned av en grymt svärande gnurf. Men, det var väl mitt nät det var fel på, eller hur Niklas?

 

Hej,

 

jadu gnurfen, vad som orsakat din nedkoppling är som alltid svårt att peka på då det kan bero på väldigt många olika orsaker. Men huvudorsaken till att du blir utkastad är för att uppkopplingen till klienten tappats. För att kunna hjälpa dig komma närmare en lösning eller orsak till detta får jag be dig kontakta vår kundservice på 0770-11 11 11 så ska de kunna felsöka närmare.

 

Mvh/

Niklas - Poker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Först ut i Poker-DM 2014 är Texas Hold'em Normal. Turneringen börjar kl 20:00 och har ett inköp på 200+10 kronor. Det går att kvala eller köpa in sig till turneringen hela dagen och registreringen stoppar 30 minuter in i turneringen.

 

DM upplägg

 

Poker-DM 2014 genomförs 31 mars - 6 april och kan enkelt sammanfattas som, 1 ranking - 4 turneringar - 21 mästare. De fyra turneringarna är utspridda under en vecka för att så många som möjligt ska ha chans att delta i ett av årets största mästerskap i poker.

 

Varje turnering spelas gemensamt med spelare från hela landet. Den som efter alla turneringar samlat ihop flest poäng totalt i respektive län blir distriksmästare. Efter varje turnering under mästerskapet presenteras den totala rankingen per län på vår resultatsida för Poker-DM i anslutning till finalveckan.

 

Det är inte bara 21 mästerskapstitlar som står på spel. Du kan också vinna en plats till Poker-SM online 2014 som avgörs i höst. I sidoeventen genereras ett säte per 100 spelare och i Main Event ett säte per 20 spelare, dessa plats genereras ur prispotten.

 

TURNERINGSSCHEMA 31 mars - 6 april

Alla turneringarna ingår i Poker DM rankingen och spelas gemensamt med spelare från hela landet.

 

 

Poker-DM 2014 - Main Event

Datum söndag 6 april

Tid: kl 20:00 - sen reg 60 min

Inköp: 750+50 SEK

Struktur: 15 min långsam med ante

Starmarker: 10 000

Satelliter: spelas nu dagligen

SM-säten: ett per 20 spelare

 

Poker-DM Snabbis

Datum fredag 4 april

Tid: kl 20:00 - sen reg 30 min

Inköp: 200+10 SEK

Struktur: 6 min snabb

Startmarker: 5 000

Satelliter: spelas samma dag,

SM-säten: ett per 100 spelare

 

 

Poker-DM 5-manna

Datum onsdag 2 april

Tid: kl 20:00 - sen reg 30 min

Inköp: 200+10 SEK

Struktur: 12 min normal

Starmarker: 5 000

Satelliter: spelas samma dag,

SM-säten: ett per 100 spelare

 

Poker-DM Normal

Datum måndag 31 mars

Tid: kl 20:00 - sen reg 30 min

Inköp: 200+10 SEK

Struktur: 12 min normal

Startmarker: 5 000

Satelliter: spelas samma dag,

SM-säten: ett per 100 spelare

 

Poängen i varje turnering beräknas med utgångspunkt från antal spelare, placering och inköpets storlek enligt den matematiska formeln 10 x [sqrnt(N/P)] * [0.5+0.5 * Ln(B)].

 

Lycka till!

 

Mvh/

 

Niklas - Poker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Testar skriva här också.. Jag tillhör inte kalmar län som det ser ut just nu på rankingen, utan Örebro. Står till och med på min sida när jag loggat in hos er att jag tillhör Örebro.

 

Såklart du inte ska behöva tillhöra Kalmar, det har nu blivit korrigerat och du tillhör nu korrekt län.

 

Mvh/

Niklas - Poker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Testar skriva här också.. Jag tillhör inte kalmar län som det ser ut just nu på rankingen, utan Örebro. Står till och med på min sida när jag loggat in hos er att jag tillhör Örebro.

 

Svs aprilskämt, samma för mig. Står på ett helt annat län också.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Svs aprilskämt, samma för mig. Står på ett helt annat län också.

 

Inget aprilskämt när det gäller DM, för att det inte ska bli nå felaktigheter så meddela mig gärna via PM ditt alias/personnummer så kontrollerar jag så du är korrekt placerad i länet nu också?

 

/Niklas - Poker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon som får holdemmanager 2s hud att funka på SVS?

Trots att jag ställt in min önskade sittplats kommer programmet aldrig ihåg detta.

 

Finns det någon fix?

 

 

till svs,

 

Lite snabbgooglande ger mig att svs ej uppdaterat till senaste boss-klienten. Om så är fallet är det något ni tänker göra?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...