Gå till innehåll

SAJT: SvenskaSpel.se


Recommended Posts

Hej,

 

Vi är fortfarande nere för underhåll och senaste nytt är att vi beräknar öppna igen ca 18:00. Turneringar återbetalas i detta nu och är färdiga under kvällen.

 

Tack för tålamod och hoppas på en bättre fortsättning på fredagskvällen.

 

Mvh/

Niklas - Poker

 

På vilket sätt återbetalas de som kör turneringarna? Senaste gången något liknande hände för mig så fick jag bara tillbaka buy-in trots att jag satt med 40% marker mer än startstack, var även några som satt med 5x+ startstack och bara fick tillbaka buy-in. Kallas att råna folk i vardagsspråk.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På vilket sätt återbetalas de som kör turneringarna? Senaste gången något liknande hände för mig så fick jag bara tillbaka buy-in trots att jag satt med 40% marker mer än startstack, var även några som satt med 5x+ startstack och bara fick tillbaka buy-in. Kallas att råna folk i vardagsspråk.

 

Hej,

 

Beroende på vilken turnering de gäller och hur långt den gått innan problemen uppdagades så skerr återbetalningen olika, Mer info om hur återbetalningar går till kan du läsa på vår hemsida svenskaspel.se . För att veta exakt hur myckt du fått återbetalt kan du kolla när du kommer in i klienten eller kontakta kundservice så berättar dom de för dig. Vi beräknar vara färdiga med återbetalningarna inom kort och förhoppningsvis öppnas klienten snart så du kommer in och kan se ditt saldo.

 

Mvh/

Nikals - Poker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

De pengar jag inte förde från spelkontot till pokerkontot finns kvar, men allt som välxades in under förra sessionen är borta. Eller ja dom kommer väl tillbaka inom en ganska snar framtid hoppas jag...

 

Ställer till en massa besvär iaf.

 

Edit: Pengarna från borden som var öppna när klienten dog är fortfarande borta, de andra som fördes över finns på plats nu. Hade väl två bord öppna så 2x 200bbs borta lite drygt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur länge orkar man vänta på att pengarna som frös inne på bord i samband med dagens spektakel ska komma tillbaks innan man kontaktar support?

 

Lär vara sån sjuk kö på supporten så jag ger det tills imorgon.

 

Turnerningspengarna skulle trilla in ikväll tror jag, så jag antar att cashgameslantarna gör detsamma.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...