Gå till innehåll

SAJT: SvenskaSpel.se


Recommended Posts

Alla mina anteckningar/noter jag skrivit om andra spelare har försvunnit. Misstänker att det bara är hos mig eftersom inga ramaskrin hörts här i tråden. Märkligt nog är min egen kvar (brukar skriva ett X bara för att allt ska vara ifyllt). Men det kan jag mycket väl fyllt i själv när jag tog resten av bordet, innan jag förstod att allt var rensat, så det kan vi nog bortse ifrån.

 

Så vad gör man åt detta? :rolleyes:

 

 

Man kan stänga av datorn över natten så är noterna tillbaka på morgonen efter. Funkade då för mig. :lol:

 

Misstänker att "uppdateringen" var boven i dramat. http://pokerforum.nu/forum/1784430-post8745.htm

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Satelliter med 1 säte på 11 spelare måste ändå vara riktigt risigt när inköpet är playmoney för 100 % av era spelare? Vinterfestival det gäller.

 

Finns ju tider när de kanske inte ens fylls, medan de garanterat spelas om det är 1 säte på 5, 6 spelare! Sedan har du ju variansen i att kanske 25 spelare kör om bara två säten.

 

Ställer självklart frågan åt polaren Mållgan då undertecknad enbart lirar WSOP-satelliter. :rolleyes: :rolleyes:

 

Vi tackar för synpunkterna och tar med det till utvärderingen av Vinterfestivalen.

 

Niklas, kan alla anställda hos er spela på sajten?

 

Det finns restriktioner och de som arbetar kopplat till pokern får inte spela poker hos Svenska Spel.

 

Kommer ni att införa omaha snart i eran app? Borde väl vara en liten sak att lägga till? Hade också varit trevligt om man kunde spela turneringar på appen så småningom.

 

Vi vill självklart utveckla utbudet i appen med både Omaha och turneringar. När vi kan presentera alternativen kan vi tyvärr inte svara på i dagsläget.

 

Det bara måste vara mer åtråvärt att spela om man kan växla in poäng mot lite kontanter då och då. SV Spel får mer kunder då. Garanterat!

 

Enligt de tillstånd som Svenska Spel går efter får vi inte erbjuda rakeback, freerolls, garanterade turneringar eller andra bonussystem.

 

Mvh/

Niklas-Poker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

va fan är det här Svenska Spel????

 

Utkastad 4ggr på mindre än 30min. förlorad blindsen varenda gång det laggar.

 

Stort jävla skämt. förstår nu varför jag inte besökt skiten på många år.

 

Se till att ha en flytande klient för fan omnmi vil vara seriösa.....

 

hårda ord, sorry, men det här är för fan det värsta skiten jag varit med om.

 

kram/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu när Boss lägger ner sitt .com-nätverk i Maj/April, hur kommer det påverka Svenska Spel? Positivt då "de får mer tid över till er" eller neativt "då de skiter i pokern helt och hållet"?

 

Visste iaf inte jag och förmodligen ett par till. Om så är fallet låter det ju som det är början till slutet för svs

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmmm. Förklarar ju en hel del av oförståelsen ni visar över er usla klient. Ni borde tvinga dem att spela på en BOSS.klient nån timma om dan, i alla fall.

 

Jag är osäker på vilka former av bestraffning ett företag enligt lag kan använda, men kollektiv bestraffning är iaf inte tillåtet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ställde frågan tidigare i höst. Vill gärna ha svar.

 

Beklagar att du inte fått svar innan. Jag tar frågan vidare och återkommer med ett svar.

 

Går det att se finalbords-streamen av sm main i efterhand? Eller är det i era planer att det skall gå att göra någon gång i framtiden.

 

Vi skall ordna så att man kan se finalbords-streamen i efterhand. Återkommer med länk när det är fixat.

 

Mvh/

Niklas - Poker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vet inte om jag är ensam om att se det här som ett problem, men alla dessa shortstackers gör mig galen. Det känns helt orimligt att det ska sitta folk med <25bb som sitter och limpfoldar eller check/foldar varje hand i en timma när det finns 5 pers som köar till ett bord.För min del hade ni gärna fått höja minbuyin-gränsen också, kanske är mindre realistiskt förvisso. Men ni kan inte överväga att kasta ut folk ifrån bord som inte ens sitter med 40bb. Givetvis bör man ha en chans att fylla på om man blir stackad, men att sitta runt 20 rundor i rad och mjölka ut allting tror jag är negativt för alla spelare (Förutom idioterna i fråga). Oavsett om vi pratar om en fisk eller regg så vill ingen sitta mot någon som sitter med 10bb. Iaf på microstakes..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...